مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان: ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی در خوزستان مقاوم‌سازی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان: 10 هزار واحد مسکونی روستایی در خوزستان مقاوم‌سازی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مقاوم‌سازی روستایی در استان تعیین شده است.

خبرگزاری فارس: 10 هزار واحد مسکونی روستایی در خوزستان مقاوم‌سازی می‌شود

محمدخانی نوذری در دیدار با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیران و روسای شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: با امضای تفاهمنامه‌ای که بنیاد مسکن با سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شد همه روستاهای آبادان و خرمشهر بهسازی می‌شود و حتی ساخت مسجد، مدرسه و خانه عالم و امام جماعت در روستاهای این دو شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک‌هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که موظف هستیم به این روستاها خدمات ارائه دهیم افزود: سال گذشته با تامین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و به همراه اعتبارات و کمک‌های استانی، طرح هادی در ۲۵۰ تا ۳۰۰ روستا را پیگیری و اجرایی کرده که برخی از این طرح‌ها در هفته دولت امسال افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان اضافه کرد: چندی پیش با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور ساخت ۱۱۰ واحد مسکن در اهواز و تعدادی نیز در شوشتر، آبادان، شوش و ماهشهر شروع شد که تا دو سال آینده به خانوارهای فاقد مسکن تحویل داده می‌شود.

خانی نوذری ادامه داد: امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مقاوم سازی روستایی در استان تعیین شده که امیدواریم با همکاری بانک‌ها با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال این طرح به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: ساخت یک‌هزار واحد مسکونی برای افراد بی‌بضاعت نیز با همکاری و مشارکت انجمن خیرین مسکن ساز استان در دستور کار است.

خانی نوذری در پایان، صدور سند برای ۷۰ هزار واحد مسکونی و تجاری در روستاها و صدور سند برای ۸ هزار واحد در سال جاری را از دیگر اقدامات مهم بنیاد مسکن در راستای ایجاد انگیزه برای سکونت در روستاها عنوان کرد.

 

درباره نویسنده

7500مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین