سفیر عراق: شکست القاعده و داعش در عراق آغاز شکست آنها در منطقه است

سفیر عراق: شکست القاعده و داعش در عراق آغاز شکست آنها در منطقه است

محمد علی حکیم نماینده عراق در سازمان ملل، شکست القاعده و داعش در عراق را آغاز شکست آنها در دیگر کشورهای منطقه دانست.
به گزارش روز شنبه خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال، حکیم با اشاره به بیانیه ی شورای امنیت در خصوص محکومیت حوادث اخیر استان الانبار در غرب عراق ،حمایت کامل اعضای شورای امنیت از تلاش های دولت ، ارتش ،پلیس محلی و عشایر عراق در الانبار و فلوجه را که با پایداری ومقاومت در یک صف واحد برای شکست القاعده و نجات شهرهای الانبار و فلوجه صورت گرفت قابل تقدیر دانست.
وی تاکید کرد تروریسم آفت بین المللی است که باید از بین برود و این امر حاصل نمی شود مگر در سایه همکاری همه کشورها وسازمان های بین المللی، اجرای قوانین بین المللی الزام آور توسط همه کشورها و همکاری مستمر آنها برای حفظ صلح وامنیت بین المللی .
سفیر عراق تاکید کرد شکست القاعده و گروه تروریستی داعش در عراق آغاز راه شکست آنها در بقیه کشورهای منطقه است.
وی بر ضرورت تشدید تلاش های بین المللی برای دستیابی به این هدف بزرگ تاکید کرد.
حکیم افزود عراق با همه ساکنان عرب ،کرد ،عشایر وطوایف متعدد خود برای ریشه کن کردن تروریسم در سراسر این کشور و بازگرداندن الانبار وفلوجه همچنان مقاوم ایستاده است.
وی ازاقدامات شجاعانه ارتش، پلیس وعشایر عراق برای ریشه کن کردن تروریسم وپایان دادن به تسلط القاعده بر شهرهای این کشور تقدیر کرد.
شورای امنیت در بیانیه ای حمله گروه تروریستی داعش وابسته به القاعده علیه مردم عراق برای ایجاد بی ثباتی در این کشور و منطقه را محکوم کرد.
اعضای شورای امنیت در این بیانیه هم چنین حوادث اخیر شهرهای رمادی و فلوجه در استان الانبار در غرب عراق را به شدت محکوم کردند.

درباره نویسنده

7490مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین