نماینده مردم ایذه و باغملک : تحصیل در کنار مار و عقرب برای دانش آموزان عادی شده است

نماینده مردم ایذه و باغملك : تحصيل در كنار مار و عقرب براي دانش آموزان عادي شده است

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: متأسفانه وجود مدارس خشتی و گلی در روستاهای ایذه و باغملک باعث شده برخی حیوانات خطرناک مانند عقرب و مار به این مدارس نفوذ کنند و این موضوع زندگی مردم را با تهدید مواجه کرده است.
هدایت ا… خادمی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره انتشار یک عکس از وضعیت مدرسه روستایی بُنِه اران دهدز از توابع شهرستان ایذه که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت مدارس در مناطق محروم از شرایط مناسبی برخوردار نیست تا جایی که برخی مدارس در محل‌های نامناسبی که پیش از آن محل سکونت انسان نبوده و حیوانات عجیب و غریبی در آنجا بوده‌اند، تشکیل شده است.
در برخی از روستاها، زندگی در کنار این موجودات خطرناک تبدیل به مسئله‌ای عادی برای مردم شده است.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه وجود این عقرب‌ها جان دانش آموزان و معلمان را به خطر می‌‎اندازد، گفت: این مسئله چیز جدیدی نیست که مربوط به امروز باشد و زندگی در برخی از روستاها در کنار این موجودات خطرناک تبدیل به مسئله‌ای عادی برای مردم شده است.
خادمی افزود: در برخی از این روستا، اهالی عنوان می‌کنند که به دلیل وجود مار و عقرب زندگی آشفته‌ای دارند که باید به فوریت به آن رسیدگی شود.
وی یادآور شد: البته طی سه سال گذشته در حوزه بازسازی و نوسازی مدارس اقدامات مثبت فراوانی صورت گرفته است که در همان زمان نیز با رسانه‌ای کردن تصویری از یکی از مدارس خیرین مدارس همیشه در صحنه به کمک آمدند و در کنار سازمان نوسازی مدارس کشور، تعداد ۱۲۳ مدرسه در روستاهای دور افتاده شهرستان‌های ایذه و باغملک ساخته و نوسازی شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: فقط در یکی از روستاها که تصویری از آن منتشر شد، نزدیک به ۱۳ روستا ساخته و نوسازی شد.

درباره نویسنده

7500مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین