در اهواز ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان انجام شد

در اهواز ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان انجام شد

مراسم تکریم محمد کشانی مدیرعامل سابق و معارفه علی محمدی مدیرعامل جدید فولاد خوزستان در اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این مراسم در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل با حضور غلامرضا روزبهانی معاون مالی اداری سازمان ایمیدرو، مهدی رضایی رییس هیات مدیره، امیر حسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، سید نوراله حسن زاده معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان، اعضای هیات مدیره، معاونان، مشاوران و مدیران شرکت انجام شد.
مهدی رضایی رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان در این مراسم اظهار داشت: این شرکت بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد، دومین قطب تولید فولاد خام در کشور و همچنین اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی می‌باشد. بنابراین این شرکت، یکی از بازیگران مهم و مؤثر در صنعت فولاد کشور و در نهایت اقتصاد کشور به شمار می‌رود.
وی افزود: فولاد خوزستان نه تنها به عنوان یک شرکت تولیدی به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و خلق ثروت کمک نموده، بلکه با بکارگیری از توان شرکت‌های تابعه خود در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی تا فرهنگی و ورزشی، گروهی منسجم را تشکیل داده و در حال ارائه خدمات مختلف به جامعه ملی و محلی فعالیت می‌کند.
مهدی رضایی در ادامه اذعان کرد: بر اساس نقشه استراتژی فولاد خوزستان، این شرکت تا سال ۱۴۰۰ باید به یکی از بزرگترین شرکت‌های فولادی یکپارچه در کشور و منطقه تبدیل شده است و نقشی محوری در توسعه صنعتی و اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی مردم داشته باشد.
وی تاکید داشت: دستیابی به اهداف یادشده با سودآوری پایدار گروه و با تحقق برنامه‌هایی همچون افزایش بهره‌وری منابع، صادرات پایدار محصولات فولادی، مدیریت اثر بخش بهای تمام شده و فروش بهینه محصولات فولادی میسر می‌گردد. از این رو تلفیق دو تفکر صنعتی و سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان اهمیت دارد. چرا که این شرکت باید تمهیداتی برای تکمیل زنجیره تولید فولاد از استخراج سنگ آهن تا تولید ورق و قطعات فولادی را در نظر بگیرد.
رضایی با اشاره به توسعه شرکت‌های معدنی برای تولید گندله و آهن اسفنجی در سال‌های آتی خاطر نشان کرد: طرح تولید کنسانتره و گندله گهر زمین، طرح تولید گندله و آهن اسفنجی در زیر مجموعه گل‌گهر و طرح‌های شرکت‌هایی همچون چادرملو، صبانور، ارفع و … به بهره‌برداری می‌رسد و باعث می‌شود سنگ آهن استخراجی این شرکت‌های معدنی در خود شرکت و زیرمجموعه آن‌ها مصرف شود و به این ترتیب فولاد خوزستان با مشکل تامین سنگ آهن مصرفی برای تولید مواجه خواهد شد. در نتیجه کاهش تولید را در پی خواهد داشت. در این راستا بایستی گروه فولاد خوزستان گسترش یابد و زنجیره ارزش آن تکمیل شود و در حوزه‌های مربوطه به تأمین سنگ آهن ورود کند.
علی محمدی مدیرعامل جدید فولاد خوزستان در جمع حاضران گفت: خداوند را شاکریم که فرصت خدمت گذاری در صنعت فولاد کشور و استان خوزستان، استانی که در دوران جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی نماد مقاومت بود، به بنده داده شد.
وی با اشاره به مسیر پیشرفت فولاد خوزستان افزود: مدیران فولاد خوزستان سهم بسزایی در پیشرفت این شرکت ایفا نموده‌اند. تاریخ فولاد خوزستان حتما نام و یاد محمد کشانی را در تکمیل زنجیره بالادستی و پایین دستی فولاد به یاد خواهد داشت. امیدواریم که در مسئولیت‌های آتی نیز موفق باشند.
محمدی در ادامه تاکید داشت: موفقیت های بدست آمده حاصل تلاش‌های هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران و تمامی کارکنان در همه سطوح بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی شرکت اذعان داشت: اولویت برنامه‌های فولاد خوزستان ادامه توسعه در بالادست زنجیره برای تامین پایدار سنگ آهن و کنسانتره و همچنین تسریع در اجرای طرح‌های پروژه‌ای شامل افزایش ظرفیت‌های تولید و بهینه‌سازی طرح‌های زیست محیطی است.
مدیر عامل ادامه داد : زحمات بسیاری برای مالکیت مجدد فولاد اکسین و تکمیل زنجیره ارزش فولاد خوزستان و یکپارچگی خط تولید فولاد از معدن تا نورد کشیده شده است و این مهم تا کسب نتیجه مثبت ادامه خواهد داشت.
وی درباره بکارگیری سرمایه‌های انسانی افزود: در استراتژی گروه فولاد خوزستان از ابتدای سال بر توانمندسازی سرمایه‌های انسانی، رضایت‌مندی و بهبود نگرش نیروی انسانی در فولاد خوزستان تاکید شده است و حمایت از آن جزو برنامه‌های اصلی شرکت خواهد بود.
مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود از تلاش‌های کارکنان در فضایی مملو از اعتماد و خودباوری به ‌همراه توجه به ایده‌ها و نظرات سازنده، ارتقای شادابی و انگیزه کاری سایر کارکنان سازمان تشکر نمود و آینده ای روشنی را با همت کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان پیش بینی نمود.

درباره نویسنده

7507مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین