استاندار و مدیریت بحران پاسخگو باشند ؛ القای قرنطینه شدن خوزستان با برخی بخشنامه ها

استاندار و مديريت بحران پاسخگو باشند ؛ القاي قرنطينه شدن خوزستان  با برخي بخشنامه ها

بعد از اعلام تعطیلی باشگاه‌ها، استخر‌ها و اماکن عمومی ورزشی استان توسط مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان موجی از نگرانی جامعه را تهدید می کند.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در مصاحبه ای از تعطیلی تمام اماکن ورزشی و استخر‌های استان تا پایان هفته جاری خبر داده است. افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این مصاحبه گفته است: باتوجه به تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش، تمامی میزبانی‌های خوزستان از اردو‌های تیم‌های ملی و رقابت‌های کشوری نیز به مدت ۱۰ روز لغو شد.
این مقام ورزشی ادامه می دهد : همچنین طی بخشنامه‌ای اعلام کردیم که تمام باشگاه‌ها، استخر‌ها و اماکن عمومی ورزشی استان خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل شوند.
بعد از اعلام تعطیلی باشگاه‌ها، استخر‌ها و اماکن عمومی ورزشی استان توسط مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، این خبر باعث نگرانی شدید مردم و ورشکاران شده است.
این اقدام تامل برانگیز مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که پیرامون جلوگیری از شیوع کرونا صورت گرفته، موجی از نگرانی و التهاب را در جامعه به وجود آورده است و قطعا اینگونه تصمیات فضا را ملتهب تر می کند. البته انتظار می رود استاندار خوزستان و مدیریت بحران با جلوگیری از چنین تصمیمات غیرکارشناسی، مانع التهاب و نگرانی مردم شریف استان شوند زیرا چنین مصوبات و بخشنامه هایی باعث القای قرنطینه شدن اهواز و استان را به کشور و همسایگان ایران می شود.

درباره نویسنده

7500مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین