رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز : حفاری‌ها صدمات فراوانی به شهروندان وارد کرده است

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر اهواز : حفاري‌ها صدمات فراوانی به شهروندان وارد كرده است

عضو شورای شهر اهواز گفت: به علت عدم نظارت کافی، نوارهای حفاری شرکت آبفا و سایر شرکت‌های خدمات‌رسان اهواز با رعایت مشخصات فنی، ترمیم نمی‌شوند و همواره شاهد گلایه شهروندان در این خصوص هستیم.
حجت الاسلام جاسم موسی‌پور عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: با توجه به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب اهواز دائما در مناطق مختلف شاهد حفاری های جدید هستیم.
وی با بیان اینکه براساس ماده ۱۰۳ قانون شهرداری ها، ترمیم نوارهای حفاری و آسفالت آنها به عهده شرکت های تاسیساتی است، گفت: شرکت‌های حفار از جمله شرکت آب و فاضلاب موظف هستند در طرح‌های خود، کار ترمیم نوار حفاری و آسفالت را به وسیله پیمانکار صورت دهند. عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: متاسفانه به دلیل نبود نظارت کافی در حین مراحل مختلف عملیات حفاری مؤسسات و پیمانکاران خدماتی و همکار سازمان حفار فقط به پر کردن محل حفاری بدون رعایت کامل جزئیات فنی مندرج در آیین نامه ها اقدام می کنند و با نفوذ آب به لایه های خاک و نشست آسفالت، خسارات و صدمات جانی و مالی فراوانی به شهروندان وارد شده است. وی افزود: کسی منکر تلاش‌های شرکت آبفا اهواز نیست و البته قضیه آب و فاضلاب طبق قانون ربطی به شهرداری ندارد؛ روزی نیست که شاهد درد و دلها و مصائب شهروندان از مناطق کوی ملت، فرهنگیان یک، کوی علوی، سپیدار، رمضان، باهنر ومناطق مختلف به خاطر این حفاریها نباشیم. موسی‌پور در خصوص منطقه سخیریه اهواز نیز اظهار کرد: بنا شد شهرداری منطقه۷ به جهت رضایت شهروندان کار ترمیم را انجام دهد و در ادامه مبلغ هزینه شده را با آبفا تهاتر کند؛ در مابقی مناطق درگیر هم پیگیر چنین توافقی بر مبنای تهاتر هستیم.

درباره نویسنده

7507مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین