در دیدار آیت الله موسوی فرد با سید احمد پورفرجی صورت گرفت ؛ تاکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر اهمیت ترویج فرهنگ مهدوی در استان

در ديدار آيت الله موسوي فرد با سید احمد پورفرجی صورت گرفت ؛ تاكيد نماینده ولی فقیه در خوزستان بر اهمیت ترویج فرهنگ مهدوی در استان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در ترویج معارف مهدوی در بین جوانان دارد زیرا اکثر سربازانامام زمان (عج) را این قشر تشکیل می‌دهد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در دیدار و گفتگو با مدیر بنیاد فرهنگی حضرتمهدی موعود(عج) استان و مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان بر  اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی فرد اولویت اول را وجود حضرت مهدی(عج) دانست و گفت : آموزش و پرورش با همکاری بنیادفرهنگی حضرت مهدی (عج) در آموزش و برگزاری دوره های معارف مهدوی برای معلمان و دانش آموزان می تواند نقش بسزایی درترویج فرهنگ مهدویت ایفا کند.

امام جمعه اهواز اکثر سربازان امام زمان (عج) را جوان دانست و اشاره کرد : تربیت مربی و برگزاری دوره های معارف مهدوی برایمعلمان باید مستمر باشد تا همه دانش آموزان بهرمند شوند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خورستان با اشاره به اولویت اول بنیاد گفت : بنیاد، آموزش دانش آموزان را اولویتاول برای ترویج فرهنگ مهدویت می داند.

سید احمد پورفرجی خاطر نشان کرد: در مرحله اول برای ١١٠ معلم دوره تربیت مربی معارف مهدویت برگزار شد و با برگزاری آزمون ٣٣نفر نمره قبولی کسب کردند و برای آموزش های تکمیلی به مرکز تخصصی قم اعزام شدند.

وی ادامه داد : در مرحله دوم ١٧٠ معلم به صورت غیر حضوری در دوره شرکت کردند و به زودی برای تکمیل دوره به قم اعزام می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در ادامه این دیدار گفت: فضای آموزشی آموزش و پرورش بیشتر به سمت بصیرت افزایی ومعارف مهدویت خواهد رفت.

مسعود حمیدی نژاد در ادامه افزود : اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برای برگزاری دوره های تربیت مربی برای معلمان جهتگسترش فرهنگ مهدویت و آموزش دانش آموزان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در پایان این مراسم حمیدی نژاد به انتصاب مشاور برای پیگیری برنامه های مهدویت در اداره کلآموزش و پرورش اشاره کرد.

درباره نویسنده

7488مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین