رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و نظارت شورای شهر اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان : اگر دلسوز نظام هستید باید تسلیم قانون شوید

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و نظارت شورای شهر اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان :  اگر دلسوز نظام هستید باید تسلیم قانون شوید

عضو شورای شهر اهواز بیان اینکه هنوز به مرحله استعفا ورود نکردیم، گفت: به جد دنبال اجرای قانون هستیم و به عنوان نمایندگان مردم در شورا، خود را مکلف می‌دانیم که خارج از قانون عمل نکنیم.

غلامرضا شانه‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره انتشار متنی در فضای مجازی مبنی بر استعفای اعضای شورای شهر در مقابل درب دفتر ریاست‌جمهوری و یا قوه قضاییه اظهارداشت: متن منتشره شده از سوی اعضای شورا شهر اهواز نبوده و ما مسیر قانونی رای طی می‌کنیم تا مشکل از طریق قانون حل شود.

وی با بیان اینکه هنوز به مرحله استعفا ورود نکردیم، افزود: به جد دنبال اجرای قانون هستیم و به عنوان نمایندگان مردم در شورا، خود را مکلف می‌دانیم که خارج از قانون عمل نکنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و نظارت شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: به مسئولان و غیر مسئولان توصیه می‌کنیم اگر دلسوز نظام هستند در مذاکراتی که با یکدیگر داشتیم، اگر به تفاهم نرسیدیم باید تسلیم قانون باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان باید الگوی رفتاری باشند و در جریانات سیاسی همانگونه که مقام معظم رهبری همه را دعوت به تمکین از قانون می‌کند، عمل کنند.

شانه‌سازان در پایان تاکید کرد: تمکین قانون عامل وحدت و یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی است و اگر قانون نباشد هرج و مرج ایجاد می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در روزهای اخیر مطلبی مبنی بر اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر خواستار استعفای دست جمعی در مقابل نهاد ریاست‌جمهوری یا قوه قضاییه به دلیل فشارهای غیر قانونی برخی مسئولان استان برای انصراف اعضای شورا از برکناری شهردار اهواز در فضای مجازی منتشر شده بود.

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین