سید محمدجواد رضوی: شهردار اهواز در اوج اعتصاب کارگران در معارفه مدیر یک باشگاه اصفهانی شرکت کرده است

عضو شورای شهر اهواز گفت: در حالی که کوهی از زباله در برخی از معابر اهواز جمع شده بود، شهردار به مراسم معارفه مدیرعامل یک باشگاه ورزشی رفت و حامیان شهردار این دهن‌کجی را نمی‌بینند.

سید محمد جواد رضوی با اشاره به معضل عدم جمع‌آوری زباله در برخی از مناطق شهر اهواز طی روزهای گذشته اظهار کرد: در شرایطی که به مدت چند روز برخی از کارگران یک منطقه دست از کار کشیدند و به دلیل انباشت زباله، سلامتی شهروندان به خطر افتاده بود، شهردار در شهر حضور نداشت.

وی ادامه داد: تا دیروز کوهی از زباله در برخی از معابر جمع شده بود، اما شهردار با کمال تاسف شهر را رها کرده است و در نشست معارفه مدیرعامل یک باشگاه ورزشی شرکت می‌کند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: این مساله نشان‌دهنده عدم تعلقِ خاطر آقای امینی به شهر محل مسئولیت است. هر چند این اولین‌بار نیست و قبلا هم موارد اینچنینی رخ داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای اسلامی کلانشهر اهواز بیان کرد: قبلا ما در این خصوص تذکرات لازم را به شهردار اهواز دادیم، ولی رعایت نشد و نکته عجیب این است که علی‌رغم تمامی این مسائل باز برخی از دوستان از آقای امینی حمایت می‌کنند.

رضوی ادامه داد: حامیان شهردار اهواز این دهن‌کجی را مشاهده می‌کنند اما اصرار دارند ایشان همچنان شهردار اهواز باقی بماند.

وی گفت: من به عنوان یک شهروند از این مساله بسیار ناراحتم که وقتی قانون تکلیف می‌کند که شهردار باید در محل ماموریت خود ساکن باشد، قانون‌گذار به فکر چنین مسائلی بوده است‌.

عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: شهردار اهواز خانواده و فرزندان خود را به این شهر نیاورد و مدارس و دانشگاه‌های ما را شایسته تحصیل فرزندان خود نمی‌داند، اما همچنان هم اصرار به ماندن دارد.

رضوی گفت: اگر کسی اینگونه به شهر محل خدمتش بی‌انگیزه است و می‌داند که اکثریت اعضای شورا موافق حضورش نیستند، پس چسبیدن به این میز و صندلی چه جایگاهی در نظام ارزشی ما دارد؟

منبع: خبرگزارس فارس خوزستان

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین