کدام کاندیدای ریاست جمهوری، پست‌های مدیریتی استان را به جوانان بومی می‌سپارد ؛ خوزستان آزمایشگاه رزومه‌سازی برای مدیران ضعیف غیربومی شده است

کدام کاندیدای ریاست جمهوری، پست‌های مدیریتی استان را به جوانان بومی می‌سپارد ؛ خوزستان آزمایشگاه رزومه‌سازی برای مدیران ضعيف غیربومی شده است

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یکی از مهمترین مشکلاتی که مردم استان از آن رنج می‌برند، به کار گیری مدیران غیربومی و پروازی در دستگاه‌های اجرایی مختلف استان است که گویا خوزستان به آزمایشگاهی برای رزومه سازی غیر بومی‌ها تبدیل شده است.

مدیران غیربومی به دلیل عدم شناخت مشکلات استان و دائم السفر بودن آنها متاسفانه تا امروز نتواستند در حل مشکلات و بحران‌های خوزستان عملکرد مثبتی در کارنامه مدیریتی خود به ثبت رسانند.

در دولت سیزدهم کلیدی‌ترین تقاضای مردم از دولتمردان عدم بکارگیری و انتصاب مدیران غیربومی بود اما متأسفانه به این خواسته توجه آنچنانی نشد و در سایه سکوت تاسفبار نمایندگان وقت استان، خوزستان به آزمایشگاهی برای مدیران ناکارآمد غیربومی تبدیل شد.

با توجه به اینکه مجلس دوازدهم کار خود را تازه شروع کرده است باید دید نمایندگان جدید استان خط قرمزی برای دولت پیش رو ترسیم می‌کنند که باید از نیروها و مدیران بومی برای مدیریت استان استفاده کنند یا خیر!

دخالت و فشارهای بی‌سابقه وزیر کشور به شورای اسلامی کلانشهر اهواز برای ابقای همشهری خود در مدیریت شهری، از جمله عملکردهایی است که موجب خشم و نارضایتی شهروندان اهوازی و خوزستانی از دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی شد که این اتفاق سبب گردید مردم خوزستان علیرغم رضایت از عملکرد دولت در سطح ملی اما به برخی وزرای کابینه دولت سیزدهم اعتماد لازم را نداشته باشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بعد از ماجرای تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی و شهادت ایشان و برگزاری زودهنگام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در تیرماه سال جاری، باید دید که کدام کاندیدای ریاست جمهوری اعتقادی به تحمیل و اعزام مدیران غیربومی، ناکارآمد و بی رزومه به خوزستان را ندارد و پست‌های مدیریتی را به جوانان کارآمد، دلسوز، انقلابی و بومی استان می‌سپارد تا شاهد تحول و پویایی در خوزستان مظلوم باشیم.

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین