انتقاد سید ناصر مهداوی از استنکاف امینی در پاسخ‌گویی به شورا : عامل رفتارهای توهین‌آمیز شهردار اهواز حمایت برخی جریان‌ها از وی است

عضو شورای شهر اهواز گفت: عدم حضور شهردار برای ارائه توضیحات و پاسخ به سوالات، توهینی است به مردم و نمایندگان آن‌ها که قطعاً قابل گذشت نیست.

سید ناصر مهدوی عضو شورای شهر اهواز در خصوص عدم حضور شهردار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای پاسخ‌گویی به طرح سوالات، اظهار کرد: در چارچوب وظایف قانونی شورا و طبق ماده ۸۳ از شهردار اهواز طرح سوالی پیرامون عدم سرمایه‌گذاری طی سه سال گذشته در اهواز انجام شد که متأسفانه شهردار این شهر از حضور در شورا و پاسخ‌گویی استنکاف کرد.

وی با بیان این‌که شهر اهواز حتی از داشتن یک شهربازی محروم است، افزود: ایجاد بوستان، استفاده از ظرفیت رودخانه کارون، آکواریوم، شهرک سلامت، شهربازی و هتل سازی جزء مواردی هستند که از سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ اقدامی درخصوص آن‌ها صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شهرهای مختلف کشور توسط شورای شهر اهواز مورد بررسی قرار گرفته‌اند و طبق نتایج بدست آمده در کلان‌شهرهای کشور پیرامون سرمایه‌گذاری و گردشگری عملکرد خوبی صورت‌گرفته است اما اهواز حتی از شهرهای اطراف خود نیز در زمینه سرمایه‌گذاری عقب مانده‌است.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال در اصفهان که زادگاه شهردار فعلی اهواز از حدود ۱۲۰۰ پروژه در قالب ۳۰ هزار میلیارد تومان تعریف‌شده است و به این نتیجه رسیده‌اند که ۵۰ درصد بودجه خود را از مدل‌های جدید مالی تأمین کنند تا به‌جای دریافت بهای خدمات که باعث ایجاد فشار به شهروندان می‌شود از جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌ها بودجه خود را به دست آورند.

سید ناصر مهدوی تصریح کرد: از زمان حضور امینی در اهواز هیچ سرمایه‌گذاری انجام نشده است این در حالی است که هر یک از طرح‌ها علاوه‌بر زیبایی و پیشرفت شهر باعث ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: عدم حضور شهردار برای ارائه توضیحات و پاسخ به سوالات توهینی است به مردم و نمایندگان آن‌ها که قطعاً قابل گذشت نیست. تمامی نامه‌نگاری‌های قانونی و اطلاع‌رسانی‌های لازم به شهردار انجام شد که متأسفانه حمایت برخی از اشخاص و جریان‌ها موجب می‌شود تا فردی همچون شهردار اهواز اجازه چنین رفتار غیرقانونی و توهین‌آمیزی را به خود بدهد.

مهدوی وی اضافه کرد: در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و سه ماهی که از سال ۱۴۰۳ گذشته است فرصت بسیار بزرگی که متعلق به مردم اهواز بود، سوخته شد؛ چراکه در این سه سال می‌شد سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی را انجام داد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار اهواز در بودجه سال گذشته شخصاً پیش‌بینی پنج هزار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری را انجام داده بود اما یک ریال از آن انجام نشد و شورای اهواز هم‌اکنون شرمنده مردم است.

منبع: فارس خوزستان

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین