جلیلی ادامه وضع موجود، قالیباف برکناری برخی وزرا و مدیران و پزشکیان تغییر کلی سیستم مدیریتی کشور ؛ مردم خواهان کدام شیوه مدیریتی کاندیدای ریاست جمهوری هستند؟

 

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری به دلیل سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه، هشتم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان یکی از مهمترین اتفاقات محسوب می‌شود. مردم با انتخاب خود، فردی را به عنوان رئیس جمهور برمی‌گزینند که برای مدت چهار سال بر سرنوشت داخلی و خارجی کشور تأثیر گذار است. گاهی دولت‌ها اقداماتی انجام می دهند که تاثیر آن سالیان سال بر زندگی مردم باقی می‌ماند، لذا باید جدا از هیاهوی انتخاباتی و شعارها، در انتخاب فرد اصلح دقت کافی را داشته باشند.

اکنون میان ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، آقایان قالیباف، پزشکیان و جلیلی در جامعه بیشتر مطرح هستند و با انتخاب هرکدام از این کاندیدا تغییرات مدیریتی نیز صورت می‌گیرد؛ با توجه به شرایط و بحران‌ها در خوزستان برخی تغییرات مدیریتی در استان نیز بسیار حائز اهمیت است.

طبق نظر کارشناسان، اگر جلیلی رأی اول را کسب کند احتمال زیاد شیوه مدیریتی فعلی ادامه خواهد داد. اما اگر قالیباف به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود ۵۰ الی ۶۰ درصد مدیریت‌ها تغییر پیدا خواهد کرد.

قالیباف نیز به دلیل داشتن سابقه اجرایی و اشراف به قوانین کشور در صورت رأی آوردن با همان چارچوب شهید آیت‌الله رئیسی اما با تغییرات گسترده مدیریتی عمل می‌کند.

اما پزشکیان در صورت پیروزی به دلیل تعلق خاطر به جریان اصلاحات و منتقد اصلی دولت شهید رئیسی، قطعا شاهد تغییرات صد در صدی در بالاترین تا پایین‌ترین رده مدیریتی و حتی نیروی انسانی خواهیم بود و شیوه اداره کشور در دوران پزشکیان احتمالا به سبک دولت خاتمی و روحانی رقم بخورد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان طبق نظرسنجی‌های برخی موسسات معتبر داخلی، طیف وسیعی از جریانات سیاسی کشور و مردم مخصوصا افراد بین ۳۰ تا ۴۵ سال خواستار ادامه راه و تفکر دولت آیت الله رئیسی اما با تغییر برخی سیاست‌ها از جمله سپردن مدیریت‌ها به جوانان انقلابی و متخصص بومی آن منطقه و عزل تعدادی از وزرا، استانداران، فرمانداران و مدیران‌کلی که در ۳ سال گذشته عملکرد غیرقابل قبولی داشتند، هستند، به همین منظور انتظار می‌رود محمدباقر قالیباف در به دست آوردن کرسی ریاست جمهوری شانس بیشتری نسبت به رقبا داشته باشد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین