رئیس ستاد ملی پیشرفت ایران قوی «دکتر قالیباف» در استان خوزستان معرفی شد

رئیس ستاد ملی پیشرفت ایران قوی «دکتر قالیباف» در استان خوزستان معرفی شد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، طی حکمی از سوی روح الله جبرائیلی صادق سلامت دوم، رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس به عنوان رئیس ستاد ملی پیشرفت ایران قوی «دکتر قالیباف» در استان خوزستان معرفی شد.

صادق سلامت دوم هم‌اکنون معاونت نظارت و بازرسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان، مدیر مسئول مجموعه رسانه‌ای جهان‌اخبار و قائم مقام هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان می باشد.

روزنامه نسیم خوزستان انتصاب شایسته حاج صادق سلامت دوم را به ایشان و حامیان دکتر قالیباف در استان خوزستان تبریک عرض می‌نماید، قطعا حضور این رزمنده و ایثارگر ۸ سال دفاع مقدس، موجب هم‌افزایی و ترغیب جامعه ایثارگران، فرهنگیان، رسانه‌ها، طوایف و عشایر استان خوزستان جهت انتخاب اصلح که همانا دکتر محمدباقر قالیباف می‌باشد، خواهد گردید.

قابل ذکر است متن حکم انتصاب رئیس ستاد ملی پیشرفت ایران قوی «دکتر قالیباف» در استان خوزستان به شرح ذیل است :

جناب آقای صادق سلامت دوم

با احترام مفتخریم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور خادم جهادی مردم ایران و یار دیرین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد یک دولت انقلابی، اسلامی و مردی و امتداد راه سیدالشهدا خدمت و امید به آینده‌ای روشن در دل ملت شریف ایران جوانه زد.

ستادهای مردمی دکتر قالیباف مصمم است با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های مردمی و تلاش در جهت مشارکت حداکثری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و انتخاب اصلح، در حماسه‌ای دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین باشد نظر به ظرفیت و توانمندی جنابعالی در فعالیتهای ستادی، شما را به عنوان رئیس ستاد ملی

پیشرفت ایران قوی دکتر قالیباف در استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل به ایزدمنان و با استعانت از توجهات حضرت ولی عصر(عج) همه تلاش خود را در جهت به‌جا آوردن رسالت این ستاد با هماهنگی کامل با ستاد مرکزی و همچنین شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استانها جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب بکار بگیرید.

روح الله جبرائیلی

رئیس ستاد ملی پیشرفت ایران قوی

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

درباره نویسنده

7488مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین