نماینده مردم خرمشهر در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : عدم سکونت مدیران پروازی در استان اهانت به مردم خوزستان است

نماینده مردم خرمشهر گفت: مسئولان باید در کنار مردم خوزستان برای پیشرفت این استان فعالیت کنند در حالی که مدیران پروازی حضوری درمحل کار حضور ندارند.

مصطفی مطورزاده، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان در خصوص مدیران پروازی اظهار داشت: مسئولان باید در کنار مردم خوزستان برای پیشرفت این استان فعالیت کنند در حالی که مدیران پروازی حضوری درمحل کار حضور ندارند.

وی افزود: مدیران پروازی از راه دور ادارات و شرکت‌ها را کنترل می‌کنند و در واقع دورکاری انجام می‌دهند. به همین دلیل جلوگیری از ادامه فعالیت مدیران پروازی که حاضر به زندگی در کنار مردم خوزستان نیستند، ضروری است.

نماینده مردم خرمشهر گفت: این مساله ابعاد منفی دارد و عدم سکونت مدیران پروازی در خوزستان، اهانت به مردم این استان است که مایه عزت و شرف کشور بوده و هستند؛ مردم خوزستان علیرغم مشکلات فراوانی که دارند، پایبند نظام هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان تصریح کرد: مدیران پروازی با عدم سکونت در استان به مردم فهماندن که تحمل اقامت در خوزستان را به دلیل نبود امکانات و شرایط مناسب، ندارند؛ مدیران باید در همه مشکلات و مشقت‌ها کنار مردم باشند.

مطورزاده عنوان کرد: مدیران پروازی در بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان جای گرفتند و عدم استقرار آثار سلبی، روحی و منفی در عملکرد بنگاه‌های اقتصادی می‌گذارد.

وی تاکید کرد: به لحاظ سرمایه های انسانی وضعیت مطلوبی داریم و چهره‌های موفق دانشگاهی، نخبگان و مدیران را داریم که تجربه کشوری نیز داشتند. عدم به کارگیری آنان نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم خرمشهر در پایان گفت: نظر مجمع نمایندگان استان بر جلوگیری از انتصابات مدیران پروازی است و در چارچوب قانون به این موضوع ورود می‌کنیم.

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین