گزارش روزنامه نسیم خوزستان از مردمی که در گرمای ۵۰ درجه هم پشت نظام و انقلاب را خالی نگذاشتند ؛ حضور خوزستانی‌ها در پای صندوق‌های رای علیرغم بی‌مهری‌ها و اجحاف‌های مسئولان

مردم خوزستان علیرغم برخی بی‌مهری‌ها و اجحاف‌ها در گرمای بیش از ۵۰ درجه پای صندوقهای رأی آمدند تا بار دیگر اعتقاد راسخ خود به نظام را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم، باعث شد کشور زودتر از موعد حال و هوای انتخاباتی بگیرد و شاهد شکوه حماسه‌ای دیگر از مردم کشور عزیزمان باشیم.

مردم خوزستان علیرغم برخی بی‌مهری‌ها و اجحاف‌ها در گرمای بیش از ۵۰ درجه پای صندوقهای رأی آمدند تا بار دیگر اعتقاد راسخ خود به نظام را به جهانیان نشان دهند.

استقبال خوزستانی‌ها از برخی نامزدهای انتخاباتی هنگام سفر تبلیغاتی و همچنین حضور آنان پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهد با وجود مشکلات فراوان در استان به تغییر و تحول امید دارند.

رئیس جمهور آینده با مدیریت صحیح، کارآمدی و تدبیر می‌تواند مشکلات اقتصادی و اجتماعی را تا حدودی رفع کند و اینگونه از حضور مردم قدردانی کند.

رئیس جمهور آینده باید همانند شهید جمهور مردمی باشد و به توانمندی‌های داخلی ایمان داشته باشد. نظام اسلامی بدون خواست مردم تحقق نمی‌یابد. رئیس جمهور دولت چهاردهم باید به جایگاه و نقش مردم ایمان داشته باشد.

همچنین رئیس جمهور آینده باید کشورمان را کشوری تاثیر گذار و پیشرو معرفی کند و از ابرقدرت های غربی و دشمنان متأثر نباشد.

امین همایونی، فعال رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: رئیس جمهور آینده باید جهت رفع مشکلات خوزستان نگاه ویژه به استان داشته باشد.

وی افزود: مشکلات خوزستان چند طبقه هستند و مهمترین مشکل در استان، اشتغال است. محرومیت برخی شهرها نیز از دیگر مشکلات استان است که می‌توان درآمدهای پایه نفت را در اختیار شهرهای کم‌برخوردار و محروم بگذارند.

فعال رسانه‌ای با عنوان اینکه بحث آب در خوزستان بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: رئیس جمهور آینده با توجه به فعالیت کشاورزی و دامپروری اکثر خوزستانی‌ها در زمینه آب باید نگاه ویژه و کارشناسی داشته باشد.

همایونی گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی بود و نگاه ویژه به خوزستان داشت، اما ۱۸ نماینده خوزستان در دوره قبل در امر مطالبات مردم ناتوان بودند.

شهروند اهوازی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: پای صندوق‌های رأی آمدیم و تکلیف خود را انجام دادیم اما انتظار داریم رئیس جمهور آینده همانند شهید رئیسی، مردمی، دلسوز، پرتلاش باشد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید به خوزستان که درآمد و اقتصاد کشور را می‌چرخاند نگاه ویژه داشته باشد تا مردم استان با محرومیت و مظلومیت دست و پنجه نرم نکنند.

سالم زاده اظهار داشت: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که خوزستانی‌ها را می‌رنجاند تبعیض است، در استان تبعیض در استخدام، خدمات رسانی و استفاده از غیربومی‌ها بسیار است که باید رئیس جمهور آینده فکری به حال این مشکل نماید.

وی درپایان گفت: رئیس جمهور آینده باید مانند شهید جمهور یار و یاور محرومان باشد و حضور در میدان خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس جمهور آینده باید خود را مدیون مردم بداند و به هرگونه باندبازی سیاسی پشت پا بزند. رئیس جمهور دولت چهاردهم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را با توجه به مشکلات کشور به ویژه در خوزستان مشخص کند. مردم مظلوم خوزستان رئیس جمهور مردمی و دلسوز می‌خواهند تا مشکلات انباشته شده استان را رفع کند.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین