ثبت رتبه آخر مشارکت در انتخابات برای ولایتمدارترین استان نگران کننده است ؛ آیا جولان مدیران غیربومی در خوزستان بر میزان پایین مشارکت مردم استان تاثیرگذار بود؟

ثبت رتبه آخر مشارکت در انتخابات برای ولایتمدارترین استان نگران کننده است ؛ آیا جولان مدیران غیربومی در خوزستان بر میزان پایین مشارکت مردم استان تاثیرگذار بود؟

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، از دیرباز همگان، خوزستان را ولایی‌ترین و متعصب ترین استان کشور می‌شناسند. مردمان شجاعش با جانشان حافظ و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و پیر، جوان و زن و مرد این استان محب اهل بیت علیهم السلام و عاشق رهبر معظم انقلاب بوده و هستند.

استانی که بیش از ۷۰ درصد درآمد کشور را تامین می‌کند با انبوهی از مشکلات و تبعیض‌ها مواجه است اما همواره در لبیک به ندای رهبری لحظه‌ای درنگ ننموده و همیشه خط مقدم ولایتمداری و وفاداری به نظام و رهبری می‌باشد.

خوزستان با تقدیم هزاران شهید در جنگ تحمیلی و همچنین به واسطه داشتن اقوام شریف و نجیبش و بافت عشایرش همواره در خنثی نمودن فتنه‌های دشمنان پیشتاز بوده و اینگونه وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت نموده است.

این مطالب جهت تلنگر به افرادی است که یادشان بیاید خوزستان در دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه داشته و دارد در طبق اخلاص گذاشته اما دولتمردان نسبت به رفع مشکلاتش در این چهل و اندی سال مخصوصا بعد از جنگ بی تفاوت بودند!

خوزستانی که گریبانگیر کلکسیونی از مشکلات آنهم به واسطه ۸ سال جنگ با رژیم بعث و سوءمدیریت برخی دولتمردان بوده اما مردمان وفادارش هرگاه احساس کردند برای دفاع از میهن، نظام و رهبری نیاز به حضورشان هست لحظه ای تردید نکردند و به میدان آمدند!

خوزستانی‌ها علیرغم داشتن انبوهی از معضلات و مشکلات اما به دلیل علاقه شدید به نظام، انقلاب و رهبری همواره پای کار بودند و در بدترین شرایط کشور نیز مشارکت مردمانش در پای صندوق‌های رای جزو ۵ استان اول بوده است.

این مطلب نگارش شده که دولتمردان بدانند خوزستانی‌ها لایق تشکر و قدردانی هستند اما در این چند سال اخیر نه اینکه تقدیری از اهالی وفادار و نجیب آن نشد بلکه اقدامات تاسفباری با مردمانش شد که تکرارش برای خوانندگان نیز زجرآور است!

خوزستانی که فرماندهان بزرگی تقدیم این انقلاب کرد، استانی که مدیران خوشنام و بزرگی تقدیم کشور نمود امروز به واسطه سیاسی کاری برخی دولتمردان به آزمایشگاهی برای رزومه سازی مدیران ضعیف و غیربومی تبدیل شده است!

بیکاری، تبیض، سوء مدیریت، تحقیر نخبگان بومی و نگاه بالا به پایین مدیران غیر بومی‌اش آنچنان بلایی بر سر جوانان و مردمانش آورده که خوزستانی که تا دیروز در بحث مشارکت انتخاباتی جزو رتبه‌های اول تا پنجم بوده اما در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از آخر اول شده است!

وقتی بسیاری از مدیران ارشد استان، روسای ادارات و شهرداران بسیاری از شهرهای خوزستان و حتی برخی کارشناسان معمولی ارگان‌ها غیر بومی هستند جوانان، متخصصان و تحصیل‌کردگان بومی خوزستان به چه چیز دلگرم باشند و ناراحتی خود را چگونه به دولتمردان بروز دهند!

مردمان نجیب خوزستان به دلیل سیاست‌های پایتخت نشینان روزهای سختی را می گذرانند در انتصاب آشکارا تبعیض می‌بینند در موضوع اشتغال نیز علناً شاهد بکارگیری غیربومی‌ها هستند، آیا زمان آن نرسیده دولتمردان، مدیریت استان، ادارات، شهرداری‌ها و اشتغال جوانان را به بومیان استان واگذار کنند!

ثبت رتبه آخر مشارکت در انتخابات برای استانی همچون خوزستان که در ولایتمداری و وفاداری به نظام، انقلاب و رهبری سرآمد است نگران کننده است و باید سریعا مورد توجه و بازنگری بزرگان نظام و رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دولت آینده باید مدیریت خوزستان در همه عرصه‌ها را به بومیانی که گرمای بالای ۵۰ درجه و آلایندگی‌های وحشتناک این استان را تحمل می‌کنند بسپارد و به جوانان، مدیران و متخصصان بومی منطقه اعتماد کند، در پایان نیز به مردم استان توصیه می‌کنیم حتما با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای به نامزدی که بخواهد مدیریت خوزستان را به جوانان، نخبگان و قشر تحصیل‌کرده بومی این استان بسپارد رای بدهند.

درباره نویسنده

7488مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین