روزنامه نسیم خوزستان از تبعیض و ظلم برخی مدیران ارگان‌ها به ورزش استان گزارش می‌دهد ؛   سکوت نمایندگان خوزستان در مقابل حمایت مالی شرکت‌های بومی از تیم‌های پایتخت‌نشین

روزنامه نسیم خوزستان از تبعیض و ظلم برخی مدیران ارگان‌ها به ورزش استان گزارش می‌دهد ؛    سکوت نمایندگان خوزستان در مقابل حمایت مالی شرکت‌های بومی از تیم‌های پایتخت‌نشین

فرهاد عجمیان: نمایندگان مردم خوزستان باید تأثیرگذار باشند و این مساله را در مجلس به چالش بکشند که چرا شرکت‌ها از جمله پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس به جای کمک به تیم‌های خوزستانی از تیم‌های پایتخت‌نشین حمایت می‌کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وضعیت تیم‌های فوتبال استان در سال‌های اخیر وضعیت تاسفباری داشته‌اند و این موضوع زیبنده استانی با این همه سرمایه و ظرفیت نیست.

در چند سال اخیر شاهد بی توجهی و کم‌لطفی شرکت‌های متمول از جمله پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس به تیم‌های فوتبال خوزستانی بودیم. با توجه به اینکه شرکت‌ها باید به دلیل مسئولیت‌های اجتماعی خود قسمتی از بودجه و درآمدشان را صرف کمک به ورزش منطقه کنند، متاشفانه شاهد هزینه‌کرد این شرکت‌ها برای تیم‌های فوتبال پایتخت‌نشین هستیم.

این نگاه مدیریتی و شیوه عملکرد موجب می‌شود که سود حاصل از این سرمایه‌گذاری‌ها به نفع مردم خوزستان نباشد و صرفاً به نفع تیم‌های ثروتمند و پایتخت‌نشینان باشد؛ این امر به افزایش تبعیض و نابرابری در منطقه مخصوصا مناطق محروم و کم برخوردار منجر می‌شود.

همچنین سرمایه‌گذاری شرکت‌های خوزستانی در تیم‌های پایتخت‌نشین به تضعیف هویت ورزش منطقه‌ منجر می‌شود و به همین ترتیب بی رغبتی مردم نسبت به تیم‌های محلی و کمرنگ شدن فرهنگ ورزشی در استان می‌انجامد.

در حقیقت صرف درآمد شرکت‌های پتروشیمی برای تیم‌های پایتخت‌نشین با وجود محرومیت در خوزستان، ظلم و اجحاف در حق مردم استان است.

جای تعجب و گله‌مندی شدید است که چرا نمایندگان مردم خوزستان در مجلس یازدهم و فعلی در برابر این ظلم سکوت اختیار کردند و موضع‌گیری شفافی در این رابطه نگرفتند.

با توجه به وضعیت تاسفبار تیم‌های ورزشی خوزستان انتظار می‌رود که شرکت‌ها به کمک تیم‌های استانی بیایند تا بتوانند با بهترین و بروزترین امکانات در بالاترین سطح از فوتبال کشور رقابت کند.

فرهاد عجمیان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: در صورت حمایت و توجه به تیم‌های خوزستانی این تیم‌ها بهتر می‌توانند بازیکن خریداری کنند؛ حمایت‌ها موجب رشد فوتبال استان می‌شود.

وی افزود: ای کاش شرکت لوله‌سازی اهواز مانند دهه ۷۰ و ۸۰ تیم داری می‌کرد؛ باید ادارات و ارگان‌ها برای ایجاد نشاط مردم و جامعه ترغیب شوند که از فوتبال حمایت و در آن سرمایه‌گذاری کنند.

این چهره ورزشی با بیان اینکه دولت آینده باید برنامه‌ریزی لازم جهت رشد فوتبال استان خوزستان داشته باشد، عنوان کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس باید تأثیرگذار باشند و این مسئله را در مجلس به چالش بکشند که چرا شرکت‌ها از جمله پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس به جای کمک به تیم‌های خوزستانی از تیم‌های پایتخت‌نشین حمایت می‌کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در استانی که نوجوانان و جوانان آن علاقه زیادی به فوتبال دارند، باید استعداد خود را در زمین‌های خاکی نشان دهند‌. حال آنکه هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی از تیم‌های پایتخت‌نشین و مرفه غیربومی حمایت می‌کند، لذا مسئولان استانی، به ویژه نمایندگان مجلس باید به مردم خوزستان پاسخ دهند تاکنون برای ممانعت از این اجحاف و تبعیض چه اقداماتی انجام دادند؟! سکوت هر مقام مسئولی در استان در برابر این ظلم خیانت به ورزش خوزستان و مردم استان است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1267مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین