گزارش روزنامه نسیم خوزستان از لبیک گفتن دوباره مردم استان به ندای مقام معظم رهبری ؛ خشم تجزیه طلبان و معاندین از مشارکت گسترده خوزستانی‌ها در انتخابات

گزارش روزنامه نسیم خوزستان از لبیک گفتن دوباره مردم استان به ندای مقام معظم رهبری ؛  خشم تجزیه طلبان و معاندین از مشارکت گسترده خوزستانی‌ها در انتخابات

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان : انتخابات یک تکلیف شرعی است و امروز بیش از پیش احساس کردند که باید پای صندوق های رأی حاضر شوند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در یک ماه اخیر تمام تلاش خود را جهت القای دلسردی مردم از نظام، انقلاب و کشور به کار گرفتند تا مردم پای صندوق های رأی حضور پیدا نکنند.

اما مردم کشور عزیزمان به ویژه خوزستانی‌ها علیرغم تبلیغات گسترده گروه‌های تجزیه طلب و معاندین، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

مردم خوزستان در هفته گذشته با کمترین میزان مشارکت در کشور، پیام نارضایتی خود را از وضعیت موجود به رئیس جمهور آینده رساندند. اما امروز با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه آفرین شدند و به دشمنان نشان دادند علی‌رغم مشکلات پای نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

سید احمد پور فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: مردم ایران از دیرباز براساس تعالیم قرآن و اهل بیت علیهم السلام بزرگ شدند؛ انتخابات یک تکلیف شرعی است و امروز بیش از پیش احساس کردند که باید پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان افزود: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند که دشمن پیشرفت ملت ایران را نمی‌خواهد، بنابراین با حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند.

پورفرجی تاکید کرد: مردم، مقام معظم رهبری را که اولین نفر رأی خود را به صندوق انداخت، الگو قرار دادند و در انتخابات و تعیین سرنوشت آینده کشور شرکت کردند.

وی ادامه داد:  نگاه مردم دینی، انقلابی، انسانی و ملی است و مطمئنا که آرا بیش از هفته گذشته است. امیدواریم نامزد اصلح که مردمی و ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد، انتخاب شود.

امیرحسین نظری، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار این نشریه عنوان کرد: با توجه به اقلیم و گرمای بیش از ۵۰ درجه، مردم خوزستان با عشق به نظام و مملکت جهت تعیین سرنوشت کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ریاست جمهوری در سرنوشت آینده کشور موثر است، افزود: خوزستانی‌ها ثابت کردند پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و در تعیین سرنوشت آینده کشور حضور فعال دارند؛ حضور مردم پای صندوق های رأی جواب دندان شکن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ملت ایران در حماسه‌ای ماندگار، عظمت و اقتدار را به رخ جهانیان نشان دادند و با انداختن برگه‌های رأی ثابت کردند پای کار انقلاب هستند. دولت آینده باید به صورت اساسی مشکلات مردم خوزستان را رفع کند و اینگونه از پای کار بودن و حماسه آفرینی مردم این استان قدردانی کند.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1278مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین