دولت پزشکیان اگر مانند دولت‌های گذشته در خوزستان عمل کند، کفران نعمت است

رئیس شورای شهر اهواز گفت: دولت پزشکیان باید منابع موجود و مشکلات را مدیریت کند؛ اگر مشکلات خوزستان حل شود می‌تواند ثمره و منافع زیادی برای کشور داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار این نشریه گفت: خوزستان یک استان استراتژیک و مهم به لحاظ منابع و موقعیت جغرافیایی و سیاسی است اما با وجود منابع فراوان دچار مشکلات بسیار زیادی است که برخی مشکلات مربوط به چندین دهه است.

وی افزود: معمولاً دولت‌هایی که بر سر کار آمدن نگاه ویژه به خوزستان داشتند اما دولت شهید رئیسی نزدیکترین دولت به تراز انقلاب بود و در حقیقت نگاه ویژه‌ای به استان داشتند و با سفرهای مکرر برخی مشکلات را حل کردند.

پور موسوی با بیان اینکه دولت پزشکیان نیز باید این نگاه ویژه به خوزستان را داشته باشد، عنوان کرد: دولت پزشکیان باید منابع موجود و مشکلات را مدیریت کند؛ اگر مشکلات خوزستان حل شود می‌تواند ثمره و منافع زیادی برای کشور داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: خوزستان با مشکلاتی از جمله حاشیه نشینی، کمبود آب، برق، بیکاری، سطح پایین خدمات‌دهی شهرداری‌ها به دلیل کمبود اعتبارات و همچنین حضور نیروی انسانی غیربومی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی ادامه داد: دولت چهاردم باید کار جدی انجام دهد و از منابع استان و نخبگان و نیروی انسانی کارآمد استفاده کند؛ اگر دولت پزشکیان جهت رفع مشکلات اهتمام ویژه به کار گیرد می‌تواند از مشکلات کشور نیز گره گشایی کند. اگر بخواهند مانند دولت‌های گذشته در خوزستان عمل کنند، کفران نعمت است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1278مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین