نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت و گو با روزنامه نسسم خوزستان : پزشکیان از خوزستان آرا زیادی کسب کرد و باید پای شعار خود بایستد

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت و گو با روزنامه نسسم خوزستان : پزشکیان از خوزستان آرا زیادی کسب کرد و باید پای شعار خود بایستد

سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره سهم خوزستانی‌ها در دولت چهاردهم اظهار داشت: شعار دولت چهاردهم این است که این دولت فراجناحی و فراقومی است. پزشکیان از خوزستان آرا زیادی کسب کرد و باید پای شعار خود در زمینه فراجناحی و قومی بایستد.

وی افزود: در دولت‌های گذشته در خوزستان مدیران پروازی زیادی داشتیم که این امر نشانه نادیده گرفتن نخبگان و استعدادهای استانی بوده، انتظار داریم دولت چهاردهم حداکثر استفاده را از نخبگان خوزستانی در وزارتخانه‌ها و استان به کار گیرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: حداقل انتظار ما این است که با توجه به ظرفیت خوزستان در حوزه نفت، کشاورزی و صنایع چه در سطح وزیر و یا معاون وزیر باید سهم خوزستان ویژه باشد.

وی ادامه داد: عالی‌ترین مقام استان استاندار است، اگر مبنا بر تغییر استاندار خوزستان باشد باید استانداری طبق شعار رئیس جمهور، فراجناحی و قومی باشد. فرد پشت میز نشین نباشد، میدانی باشد، بین مدیران استان هم‌افزایی ایجاد کند که در نتیجه مشکلات خوزستان حل شود.

موسوی زاده با تاکید بر لزوم استقرار حرکت در استان و استمرار نگاه شهید رئیسی به خوزستان در دولت چهاردهم عنوان کرد: اگر بنا است استاندار ویژه باشد باید اعتبارات نیز ویژه باشد، نگاه به استان خوزستان ملی است بنابراین باید منابع برای تکمیل پروژه‌ها و رفع محرومیت‌ها و مشکلات، ملی باشند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات فراوان در استان تاکید کرد: دولت چهاردهم مساله بیکاری در خوزستان را برطرف کند. همچنین انتظار داریم در حوزه‌های نفت، کشاورزی، آب، گردشگری و عمران اهتمام ویژه داشته باشد.

پیش از این مطور زاده، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نیز در گفت‌وگو با ایفا نیوز به سهم خوزستانی‌ها در دولت چهاردهم تاکید کرده و اظهار داشت: یکی از انتظاراتی که از دولت چهاردهم داریم این است که از ظرفیت نخبگان خوزستانی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که کم نیستند در دولت استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان مملو از نیروهای توانمند در بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت، تجارت و انرژی است که امیدواریم با رایزنی‌هایی که با دولت جدید انجام خواهد شد این دولت از این ظرفیت‌ها در مدیریت‌های سطح ملی و استانی از آنها بهره بگیرد.

نماینده مردم خرمشهر ادامه داد: امیدواریم دولت چهاردهم، دولت فراجناحی و زمینه‌ساز تقویت اتحاد و وفاق ملی برای جهش همه‌جانبه اقتصادی در کشور باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در دولت‌های گذشته نخبگان، نیروهای توانمند و متخصص خوزستانی مورد بی‌مهری و بعضا ظلم قرار گرفتند اما نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نشان داد مردم خوزستان خواستار تغییرات گسترده در شهرهای خود هستند و همچنین انتظار دارند خوزستانی‌ها در بالاترین مقام‌های وزارتخانه نیز بکارگیری شوند تا نشان دهند نخبگان این استان همان‌گونه که در جنگ توانایی‌های خود را ثابت کردند در پست‌های مدیریتی نیز موفق و گره‌گشا خواهند بود.

درباره نویسنده

7490مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین