نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان:  فردی بومی، دلسوز و کارآمد باید برکرسی مدیریت بحران خوزستان بنشیند

محمد امیر گفت: در چند سال اخیر متاسفانه مدیران پروازی در مدیریت بحران خوزستان منصوب می‌شدند که منتظر بودند اتفاقی رخ دهد و موضعی آن بحران را پشت سر بگذارند؛ تنها صورت مسئله را پاک میکردند.

محمد امیر، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره جایگاه مدیریت بحران در خوزستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات و بحران‌هایی از جمله سیل، فاضلاب، گردوغبار، آتش‌سوزی جنگل و …که در استان همیشگی بودند، باید فردی بر کرسی مدیریت بنشیند که اشراف کامل بر مشکلات داشته باشد و بتواند راه‌حل ارائه دهد.

وی افزود: در چند سال اخیر متاسفانه مدیران پروازی در مدیریت بحران خوزستان منصوب می‌شدند که منتظر بودند اتفاقی رخ دهد و موضعی آن بحران را پشت سر بگذارند؛ تنها صورت مسئله را پاک می‌کردند.

نماینده مردم اهواز گفت: در دولت جدید پس از انتصاب استاندار، از استاندار درخواست می‌کنیم که فردی بومی، دلسوز، کارآمد و با برنامه جهت رفع بحران‌ها در خوزستان منصوب شود تا مانند مدیران گذشته موضعی کار نکند.

وی تاکید کرد: برای خوزستان با توجه به بحران‌هایی که دارد، شرایط حساس است که چه کسی در این پست قرار بگیرد.

امیر در پایان درباره عملکرد مدیر مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد : عملکرد مدیر مدیریت بحران به دلیل اینکه پروازی بوده و اشرافی بر مشکلات استان نداشت، قابل قبولی نیست. همچنین اخیراً بدون نگرانی از وقوع بحران در خوزستان در استان خود پست جدید گرفت و این اهمال و بی توجهی به مردم خوزستان قابل پذیرش نیست.

درباره نویسنده

1278مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین