واکنش بی‌سابقه رئیس شورای شهر اهواز به غیبت‌های حامیان امینی در جلسات شورا : یک روز به عمر شورا باقی مانده باشد شهردار را برکنار می‌کنیم

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، دیروز پس از اعلام لغو یکصد و پنجاه و چهارمین نشست شورا به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر، اظهار کرد: این نشست نیز مانند جلسات گذشته، به دلیل غیبت برخی از اعضای شورا رسمیت پیدا نکرد و تشکیل نشد.

وی گفت: امروز مصوبات زیادی برای رسیدگی وجود داشت که متاسفانه جلسه لغو شد که چگونگی برگزاری جلسه آینده نیز اعلام خواهد شد.

پورموسوی اظهار کرد: اگر یک روز از عمر این دوره شورا باقی مانده باشد هم باید طبق قانون در خصوص شورا و شهرداری اهواز رسیدگی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به پیش رو داشتن مراسم اربعین حسینی ادامه داد: برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر پیاده‌روی اربعین حسینی و استقبال از زائران نیز وظایفی برای شهرداری اهواز تعیین خواهد شد.

پورموسوی اظهار کرد: گریستن برای امام حسین(ع) بدون بصیرت هیچ ارزشی ندارد و امید است که عزاداری برای این امام (ع) هم بر اساس بصیرت باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مصاحبه دیروز رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز پیرامون برکناری شهردار غیربومی اهواز با این عنوان که اگر یک روز از عمر شورا باقی مانده باشد شهردار را عزل می‌کنیم بی‌سابقه قلمداد می‌شود و گویا اعمال نفوذ و دخالت‌های استاندار خوزستان و وزیر کشور برای فراری دادن شهردار اهواز از برکناری، اکثریت شورای شهر اهواز را به ستوه آورده است.

قابل ذکر است قرار بود یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز با ۲۲ دستور کار برگزار شود که تنها ۸ عضو از ۱۳ نفر در صحن علنی شورا حضور پیدا کردند و در نهایت این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر (غیبت حامیان شهردار)  لغو شد.

درباره نویسنده

7490مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین