به همت موسسه خیریه شهدای شمخانی صورت گرفت ؛ آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در پویش “به عشق امام حسین(ع)”

به همت موسسه خیریه شهدای شمخانی صورت گرفت ؛ آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در پویش

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ۴۰ نفر از زندانیان غیرعمد در پویش “به عشق امام حسین(ع)” به همت موسسه خیریه شهدای شمخانی و همکاری ستاد دیه خوزستان و با حضور رئیس دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان به آغوش خانواده‌های خود باز گشتند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این خصوص گفت : در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ۴۰ مدد جوی جرائم غیرعمد که به دلیل عدم تمکن مالی در زندان به سر می‌بردند به کمک خیرین، ستاد دیه و گذشت شکات به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

علی دهقان افزود: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری تا کنون ۱۳۰ مدد جوی بی‌بضاعت در زندان حضور داشتند (محکومین جرائم غیرعمد) که به همت خیرین و کمک بلاعوض ستاد دیه و گذشت شکات، زمینه آزادی آنها فراهم گردید.

رئیس دستگاه قضایی استان خوزستان خاطرنشان کرد: پویش “به عشق امام حسین(ع)” تا پایان ماه صفر ادامه دارد و با توجه به اینکه هم‌اکنون ۲۵۰ مدد جوی جرائم غیرعمد در زندان حضور دارند و منتظر کمک خیرین هستند از همه کسانی که می‌توانند در این کار پر خیر و برکت مشارکت کنند تقاضا می‌کنیم در رفع گرفتاری این مدد جویان همراهی و کمک نمایند تا ان‌شاءالله زمینه آزادی آنها نیز فراهم شود و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

قابل ذکر است موسسه خیریه شهدای شمخانی که موسس و بانی آن دریابان علی شمخانی می‌باشد در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، محرومیت زدایی، درمان محرومین، مدرسه‌سازی در مناطق کم‌برخوردار و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فعالیت مستمر دارد.

درباره نویسنده

7503مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین