انتظار مردم خوزستان از دولت پزشکیان پیرامون وضعیت اسفناک امروز استان ؛ اسامی مدیران ارگان‌هایی که باید در کمتر از ۵۰ روز برکنار شوند؟

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، پس از روی‌کار آمدن دولت پزشکیان و وعده‌هایی که هنگام سفر انتخاباتی خود به شهروندان خوزستانی داد، بارقه امیدی جهت تغییر وضعیت اسفناک و به دور از شأن خوزستان و مردم مظلوم و محروم این استان شکل گرفت.

به گفته یکی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با توجه به آرای بالای مسعود پزشکیان در خوزستان، انتظار مردم استان این است که رئیس جمهور دولت چهاردهم وفای به عهد کند و با تصمیمات صحیح و فوری به مشکلات استان پایان دهد.

در قدم اول دولت چهاردهم باید مدیران غیربومی و بعضا بومی که به دلیل ضعف مدیریتی و نا‌کارآمدی مسبب وضع اسفبار موجود شدند را برکنار کند. در اکثر شهرهای خوزستان شاهد وضعیت نامطلوب بهداشت و درمان، کنده‌کاری‌های رها شده شرکت آبفا، وضعیت اسفناک آب شرب و قطعی‌های مکرر برق، خسارت‌های مالی کشاورزان، جاده‌های غیر استاندارد که بلای جان شهروندان شده، هستیم.

بنا به گفته کارشناسان در برخی حوزه‌ها به دلیل شرایط بحرانی تغییر مسئولان و مدیران این حوزه‌ها باید به صورت سریع و درمدت کمتر از ۵۰ روز صورت گیرد.

مسئولانی که در گام اول باید در اسرع وقت تغییر کنند عبارتند از استاندار خوزستان، دو تن از معاونین کم کار استانداری، حداقل ۱۵ فرماندار به واسطه عملکرد بسیار ضعیف، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دلیل وضعیت اسفناک بسیاری از بیمارستان‌ها و نوبت‌دهی‌ها، کمبود کادر درمان در شهرستان‌ها و زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان، مدیرکل جهادکشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرعامل آبفا خوزستان، مدیرعامل آب و برق خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان بخاطر جهش آمار تصادفات منجر به فوت و قطع عضو در راه‌ها و جاده‌ها و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به جهت توقف ساخت مسکن مهر و بلاتکلیفی مالکیت زمین‌های حاشیه‌نشینان، مدیر عامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب، مدیرکل تعزیرات حکومتی به دلیل عدم شفاف سازی درخصوص پرونده ۳۶ هزار کولر توقیفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به دلیل پایین آمدن تولید و عدم رعایت مسئولیت‌های اجتماعی و مدیر عامل گروه ملی به خاطر تعطیلی خط تولید کارخانه و بلاتکلیفی کارگران از جمله مسئولانی هستند که ضروری است در ۵۰ روز اول بعد از تحلیف رئیس جمهور برکنار شوند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهروندان خوزستانی از تصمیمات خلق الساعه اکثر مسئولان استانی گله‌مند و خسته شدند، کارشناسان و مردم خواستار تغییرات مثبت مدیریتی در سطوح مختلف استان جهت رفع بحران‌ها، تبعیض، محرومیت‌ها و مشکلات در دولت چهاردهم هستند.

درباره نویسنده

1323مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین