جناب دکتر پزشکیان از همین ابتدا خوزستانی‌ها را پشیمان نکنید

جناب دکتر پزشکیان از همین ابتدا خوزستانی‌ها را پشیمان نکنید

مقصر نرسیدن ندای مردم خوزستان به گوش دولت چهاردهم کیست؟
آیا تهران نشینان خوزستانی نقش خود را خوب ایفاء نمی‌کنند یا نمایندگان استان خصوصا رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند؟

البته به عقیده نگارنده عدم تصدی کرسی وزارتخانه به خوزستانی‌ها به غیر از رئیس جمهور دلیلی دیگری نیز دارد و آن ضعف رایزنی نمایندگان خوزستانی مجلس شورای اسلامی است.

*اما خارج از نقش خورستانی‌ها سخنی صریح و ‌بی‌پرده با رئیس جمهور دارم:*

جناب آقای دکتر پزشکیان دانشمند و فرهیخته عزیز، شما در کارزار انتخابات بارها از علایق خود به خوزستان و مردم این استان سخن به میان آوردید، حال چه شد که بر اساس اخبار دریافتی، خوزستانی‌ها سهمی در کابینه شما ندارند. آن هم خوزستانی که دین خود را به اسلام، انقلاب و مخصوصا به حضرتعالی، تمام و کمال ادا کرده است.

خوزستانی که قطب بی رقیب نفت، گاز و پتروشیمی و نیرو کشور است، خوزستانی که در حوزه کشاورزی، باغبانی و شیلات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حال خوزستانی که در دولت شهید رییسی دارای جایگاه‌های بیشتری بوده است از معاون اول ریاست جمهوری تا معاون اقتصادی ریاست جمهوری چه بگوییم. سهم خوزستان اکنون چه شده است؟

آن علاقه‌ایی که شما شخصا فرمودید به خوزستان دارید کجا رفته و چه شده که یکباره به صفر رسیده است.

آیا فشارهای سیاسی فاتحان روز شنبه گریبان شما را گرفته و موجب فراموشی در شلوغی کار شده است یا بی‌رمقی، بی‌انگیزگی و ناتوانی نمایندگان خوزستان که باید صدای مردم این استان باشند باعث به فراموشی رفتن خوزستان و خوزستانی شده است.

فراموش نکنید تاکید مقام معظم رهبری در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اقوام و استان‌های مختلف کشور می‌باشد.

می‌دانم که شما انسان متدین و معتقدی هستید اما لطفا فراموش نکنید به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل پوشانده و دین خود را به مردم خوزستان ادا کنید.

ما به سختی مردم مظلوم و زخم خورده‌ی خوزستان را قانع کردیم تا پای صندوق‌های رای بیایند. لطفا از همین ابتدای شروع به کار دولتتان، خوزستانی‌ها را پشیمان، دلسرد و بی‌انگیزه نکنید.

خادم ملت ایران و خوزستان
عبدالامیر کمایی
١٨ مرداد ۱۴۰۳

درباره نویسنده

7500مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین