شهردار آبادان : تهیه کنندگان سریال غربت از مردم خوزستان و قوم شریف عرب این استان عذرخواهی کنند

شهردار آبادان : تهیه کنندگان سریال غربت از مردم خوزستان و قوم شریف عرب این استان عذرخواهی کنند

شهردار آبادان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان گفت: پخش سریال غربت در شبکه خانگی موجب گله‌مندی و ناراحتی مردم شریف خوزستان بالاخص قوم نجیب و ولایتمدار عرب این استان شده است.

یاسین کاوه پور ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره از اقوام شریف، نجیب و ولایتمدار خوزستان بالاخص قوم شهید پرور و شجاع عرب‌های این استان سخن به میان آورده است و ایستادگی مردم منطقه خوزستان از جمله برادران غیور عرب در دوران دفاع مقدس را موجب به نتیجه نرسیدن محاسبات رژیم بعث عراق عنوان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: باید از هرگونه اقدامی که موجب خدشه وارد کردن به اقوام شریف و نجیب خوزستان می‌شود پرهیز کرد زیر مردم این استان و مخصوصا عرب‌های خوزستان در فدا کردن جان و مالشان برای حفاظت از نظام و انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نکردند.

شهردار آبادان با عنوان اینکه پخش سریال غربت موجی از نارضایتی را در بین مردم خوزستان بوجود آورده است، گفت: قطعا عوامل و تهیه کنندگان سریال غربت بدون نیت سوء اقدام به تهیه این سریال کرده‌اند و قریب به یقین قصد توهین یا خدشه وارد کردن به قوم شریف و نجیب عرب خوزستان نداشته اما متاسفانه در نگاه به منش و زندگی عرب‌های خوزستان کم لطفی کرده است.

کاوه‌پور اظهار داشت: از آنجایی که پخش سریال غربت موجی از نارضایتی و ناراحتی را در خوزستان بوجود آورده است انتظار می‌رود کارگردان و تهیه کنندگان این سریال رسما از مردم خوزستان و قوم شریف عرب عذرخواهی کرده و در اولین فرصت جلوی پخش این سریال گرفته شود.

شهردار آبادان در پایان گفت: از مسئولان کشوری و استانی انتظار می‌رود برای به دست آوردن دل قوم شریف و شهید پرور عرب خوزستان اقدام عاجلی انجام دهند و مانع سوء استفاده معاندین و ضد انقلاب از اتفاق اخیر شوند.

درباره نویسنده

7507مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین