رئیس شورای اسلامی شهر اهواز : انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم هموار کننده راه ظهور است

رئیس شورای شهر اهواز واقعه بزرگ اربعین را مکمل و هموارکننده مسیر سبز ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: واقعه شکوهمند و بزرگ اربعین اکنون جهانی شده و قطعا جهانی‌تر خواهد شد، اکنون تمام آزادگان و مذاهب جهان چشم به این اتفاق بزرگ دارند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمدمهدی مطیعی در پخش زنده شبکه استانی خوزستان با تسلیت فوت چند زائر پاکستانی در حادثه رانندگی گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، چند سالی از انقلاب اسلامی گذشته و این انقلاب قدم‌های خود را در راستای ظهور امام عصر (عج) برداشته است.

وی واقعه بزرگ اربعین را مکمل و هموارکننده مسیر سبز ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: واقعه شکوهمند و بزرگ اربعین اکنون جهانی شده و قطعا جهانی‌تر خواهد شد، اکنون تمام آزادگان و مذاهب جهان چشم به این اتفاق بزرگ دارند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: پیاده روی بزرگ اربعین مانیفستی است که رهبر معظم انقلاب به آن پرداخته است و هیچ کس در جهان وجود ندارد که به مدیریت رهبر فرزانه ایران در اربعین حسینی توجه نداشته باشد.

وی افزود: زائران اتباع خارجی از شرق کشور به جنوب غربی کشور مسافت طولانی را طی می‌کنند تا در بزرگترین کنگره جهان اسلام شرکت کنند که این اتفاق مبارک می تواند معرف شهر اهواز و استان خوزستان در دید آنها داشته و در نتیجه همکاری خوبی در زمینه های مختلف با کشورهای همسایه داشته باشیم.

مطیعی بیان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی از ایران آغاز و در عراق به شکل عظیم ادامه دارد، آزادگانی از قاره‌های آمریکا، اقیانوسیه، آفریقا و اروپا در این پیاده روی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین با فرهنگ‌های مختلف در کمال آرامش در حال برگزاریست، در این همایش فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی می‌بینیم که جهان را مبهوت خود کرده است.

مطیعی با اشاره به اقدامات زیرساختی شهرداری اهواز برای خدمات رسانی به زائران در مرز چذابه گفت: شهرداری اهواز از سالیان گذشته در این راستا اقداماتی خوبی داشته و سال به سال نیز این اقدامات چشمگیرتر و پررنگ تر ارائه می شود.

وی بیان کرد: شهرداری اهواز به عنوان معین شهرداری‌های استان در مرز چذابه به زائران اربعین حسینی در حال خدمات‌رسانی است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری اهواز دل در گرو خدمت به سالار شهیدان دارند و با شور و حرارت ویژه‌ای در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

مطیعی خاطرنشان کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز در ماه‌های منتهی به ایام اربعین دغدغه خدمات‌رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را دارند و با استفاده‌ از تجربیات گذشته این خدمات رسانی امسال نسبت به سال های گذشته نمود بیشتری پیدا کرده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1323مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین