دبیر کمیسیون اصل نود مجلس : استانداران پروازی خوزستان موفق نبودند

محمد امیر گفت: مدیران پروازی عملاً چون شناختی از پتانسیل استان ندارند، لذا مدیران ادرات را نیز غیربومی انتخاب می‌کنند. فردی که اطلاعات کافی نسبت به خورستان دارد نیاز به گشت و گذار ندارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: یکی از شاخص‌هایی که باید استاندار خوزستان داشته باشد، شناخت کامل از ظرفیت‌های استان از جمله نیروی انسانی، اقتصاد، کشاورزی و … است.

محمد امیر افزود: مدیران پروازی عملاً چون شناختی از پتانسیل استان ندارند، لذا مدیران ادرات را نیز غیربومی انتخاب می‌کنند. فردی که اطلاعات کافی نسبت به خورستان دارد نیاز به گشت و گذار ندارد تا مشکلات و ظرفیت‌ها را بررسی کند.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت: استاندار خوزستان اگر بومی باشد به دلیل اشراف کامل به استان می‌تواند اثرگذار باشد. همچنین با دعوت از مشاورین می‌تواند ظرفیت‌های کشاورزی، گمرک، بنادر، ارتباط با کشورهای همسایه به ویژه عراق را فعال کند و رونق اقتصادی حاصل شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در پایان تصریح کرد: تاکنون استانداران پروازی خوزستان موفق عمل نکردند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1323مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین