عضو شورای اسلامی شهر حمیدیه : نماینده اهواز اقدامات مسئولان محلی، استانی و کشوری را به نام خود مصادره نکند

عضو شورای اسلامی شهر حمیدیه : نماینده اهواز اقدامات مسئولان محلی، استانی و کشوری را به نام خود مصادره نکند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، احمد البوعبید اظهار داشت: برای تایید پروژه‌های حق‌آلایندگی هشت امضا لازم است و چمدین ارگان بر اجرا و پرداخت مالی این پروژه‌ها نیز نظارت می‌کنند؛ یکی از نهادهای نظارتی بر هزینه‌کرد حق‌آلایندگی،  شهرداری و پس از آن فرمانداری، دفتر فنی استانداری، اداره کل امورشهری استانداری و همچنین اداره کل امور مالیاتی خوزستان است.

وی با بیان اینکه حق آلایندگی ظرف دو سال و به صورت متناوب به حساب شهرداری‌ واریز می‌شود، افزود: از مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه که از بدنه شهرداری است بعید بود نسبت به شورا و شهرداری شک و تردید داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر حمیدیه گفت: یوسفی تا قبل از انتخابات مجلس هیچ‌گونه ایرادی و علامت سوالی نسبت به شورا و شهرداری این شهر نداشت اما چه شد که بعد از انتخابات جبهه‌گیری کرده و می‌خواهد احقاق حق کند! پس دستگاه‌های نظارتی چه وظیفه‌ای دارند؟ آیا نهادهای نظارتی مورد قبول وی نیستند؟ چرا می‌خواهید اقدامات را به نام خود مصادره کنید؟

وی خطاب به مجتبی یوسفی عنوان داشت: در بحث حق آلایندگی مسئولان و دستگاه‌های زیادی ورود و پیگیری کردند. این نیست که بخواهید همه فعالیت و پیگیری مسئولان شهری، استانی و کشوری، سازمان‌ها و ادارات را زیر سوال ببرید و به نام خود مصادره کنید؛ این خوبیت ندارد.

آلبوعبید ادامه داد: آقای یوسفی بیان می‌کند که بنده تا آخر هستم و این موضوع را دنبال می‌کنم، باید گفت که آقای یوسفی در حوزه انتخابیه شما ۷ شهرداری است، آیا این احساس مسئولیت و دلسوزی را فقط نسبت به شهرداری حمیدیه دارید یا شامل بقیه مثل الهایی، شیبان، ملاثانی، ویس، کوت‌عبدالله و اهواز هم می‌شود.

عضو شورای شهر حمیدیه تصریح کرد: آیا بیانات آقای یوسفی درخصوص واریزی‌ها و نحوه عملکرد شامل حال شهرداری اهواز می‌شود یا نمی‌شود؟! امیدواریم مبالغ واریزی به شهرداری اهواز را نیز شفاف سازی کند و بگوید حق آلایندگی کجا هزینه شده است.

وی با انتقاد از عملکرد یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تاکید کرد: تاکنون عملکرد شما در شهرستان موفق نبوده و باید از ایشان پرسید در حیطه بهداشت و فاضلاب چه اقدامی انجام داده است؟ برای مساله فاضلاب چندین بار با شما تماس گرفتم تا پیگیری کنید؛ مردم از این وضعیت رنج می‌کشند.

آلبوعبید گفت: ۱۰ ماه است شما به حمیدیه سر نزدید، آیا دلیل عدم پیگیری‌ها حمایت نکردن از شما در انتخابات مجلس است؟ آیا مردم باید تقاص پس دهند؟ راه‌های روستایی از جمله گمبوعه و خسرج رها شده، چهار سالی که شما بودید مردم زجر کشیدند، آب شرب روستاها و حتی شهر مشکل دارد.

عضو شورای اسلامی شهر حمیدیه در پایان بیان کرد: از آقای یوسفی تقاضا دارم وقتی که صحبت می‌شود و می‌گویید ۱۸۷ میلیارد تومان حق آلایندگی به حساب شهرداری حمیدیه واریز شده سند و مدرک ارائه کند، برای این ادعا مدرک بیاورد، مدرک ندارید تقاضا داریم شورا و شهرداری را تخریب نکنید. در مجامع مختلف حضور پیدا می‌کنید و مبلغ حق آلایندگی را یک بار ۲۰۰ میلیارد تومان و یک بار ۱۸۰ میلیارد تومان بیان می‌کنید و این موضوع موجب تشویش اذهان مردم شده است.

درباره نویسنده

7503مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین