دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : مخالف مدیران پروازی هستیم

نماینده مردم اهواز گفت: یکی از شروطی که که ما نمایندگان بایکدیگر عهد کردیم، عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است؛ انتظار داریم از نیروهای بومی حمایت شود.

محمد امیر در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره انتصاب مدیریت مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: یکی از شروطی که که ما نمایندگان بایکدیگر عهد کردیم، عدم دخالت در عزل و نصب‌ها است؛ انتظار داریم از نیروهای بومی حمایت شود.

وی افزود: بورد، مدیرعامل شرکت نفت از نیروهای بومی است و استدلال وی از انتصاب آقای پیرامون این است که از ابتدا استخدامی مناطق نفتخیز جنوب بوده و در خوزستان بزرگ شده و فرزندان وی خوزستانی هستند، همچنین وی از متخصصین توانمند است.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت: این انتصاب از نگاه علمی و مدیریتی ایرادی ندارد و در اهواز زندگی می‌کند. ما مخالف مدیران پروازی هستیم که شناخت لازم به استان را ندارند اما آقای پیرامون شناخت کافی را نسبت به خوزستان دارند ومدیر توانمندی است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در پایان خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان خوزستان نسبت به این انتصاب اعتراض دارند، انتظار داریم نیروهای بومی بیشتر دیده شوند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین