سید محمدجواد رضوی در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : شهردار اهواز ضعف و کم‌کاری خود را به گردن دیگران نندازد

عضو شورای شهر اهواز: امینی به جای نقد شهرداران گذشته کارنامه خود و اقداماتی که برای شهروندان اهوازی ملموس باشد را ارائه دهد.

سید محمدجواد رضوی، عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: روز دوشنبه جلسه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد که در این جلسه شهردار اهواز ادعا کردند، عقب ماندگی کلانشهر اهواز مربوط به گذشته است.

وی با بیان اینکه فضای معنوی جلسه مانع پاسخگویی به اظهارات آقای امینی شد، افزود: طبیعی است که باید نسبت به این موضوع به شهردار اهواز پاسخ دهیم و بگوییم، صحیح است که اهواز عقب ماندگی زیادی دارد اما انتظار داشتیم بخش زیادی از این عقب ماندگی‌ها که شما پس از سه سال به آن اعتراف می‌کنید، جبران شده باشد.

عضو شورای شهر اهواز خطاب به شهردار اهواز گفت: ضعف و کم‌کاری خود را به نام دیگران نزنید و اقدامات شهرداران گذشته را زیر سوال نبرید؛ این مساله اشتباه محض است.

رضوی ادامه داد: ۳ سال است که شهرداری اهواز در اختیار آقای امینی است در این مدت باید بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران می‌شد. شهردار اهواز به جای نقد شهرداران گذشته کارنامه خود و اقداماتی که برای شهروندان اهوازی ملموس باشد را ارائه دهد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد جواد رضوی در پایان تاکید کرد: شهردار کنونی اهواز نباید جهت جبران کم‌کاری خود، شهرداران، مدیران میانی و دیگر مسئولان را بی اعتبار کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1343مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین