رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش: آمار بالای ترک‌تحصیل دانش‌آموزان در خوزستان بیداد می‌کند

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش: آمار بالای ترک‌تحصیل دانش‌آموزان در خوزستان بیداد می‌کند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد امیر در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، عنوان کرد: آقای وزیر نمی‌شود از راه دور و پشت درب‌های بسته آموزش و پرورش کشور را مدیریت کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه افزود: اگر بخواهیم از آموزش و پرورش خوزستان صحبت کنیم چیزی جز رونمایی از تکانه‌های بی محتوا، روتوش شده و گزارشات نمادین نیست.

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان با کمبود شدید امکانات آموزشی و کمک آموزشی، توزیع نامتوازن نیروی انسانی به ویژه در برخی رشته‌های خاص و خالی بودن تعداد قابل توجه از کلاس‌های درس روبرو است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش خوزستان با بی برنامگی و چالش جدی در مدیریت مواجه است، گفت: فقر، محرومیت و آمار بالای ترک تحصیل دانش آموزان در خوزستان بیداد می‌کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد امیر در پایان خاطرنشان کرد: عدم وجود به برنامه توسعه جامع و بلند مدت برای آموزش و پرورش خوزستان و عدم تعیین تکلیف نیروهای نهضت سواد آموزی، مهرآفرین و پیش دبستانی، چالش های جدید آموزش و پرورش استان هستند که اگر به آنها توجهی نشود قطعا در آینده با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

درباره نویسنده

7511مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین