نماینده مردم اهواز خطاب به استاندار جدید خوزستان : پشت میز نشین نباشید

نماینده مردم اهواز خطاب به استاندار جدید خوزستان :  پشت میز نشین نباشید

نماینده مردم اهواز گفت:استاندار جدید خوزستان از مدیران اجرایی کاربلد و نیروهای بومی استفاده کند و از انتصاب مدیران غیربومی و پروازی جلوگیری کند؛ همه جناح‌ها و قومیت‌ها را در انتصابات در نظر بگیرد.

سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره انتصاب استاندار جدید اظهار داشت: ضمن تبریک این انتصاب به آقای موالی زاده و مردم خوزستان، دولت به مطالبات شهروندان توجه و یک استاندار بومی توانمند معرفی کرد.

وی افزود: مطالبه ما از استاندار جدید در وهله اول این است که در حق استان و مسئولان پدری کند و موجب هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: استاندار جدید از اقدامات جزیره‌ای جلوگیری کند و تعامل سازنده بین مسئولان ایجاد کند و با استفاده از توان آنان عقب ماندگی‌های حاصل از دوره‌های گذشته را با مدیریت صحیح جبران کند.

موسوی زاده تاکید کرد: در خوزستان مشکلات زیادی وجود دارد اما در کنار آنها ظرفیت‌های بسیاری نیز وجود دارد که نیاز به مدیریت دارند؛ مدیریت باید قاطع باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد: با استفاده از توان مجمع نمایندگان استان در سطح کلان به کمک استاندار خواهیم آمد. استاندار خوزستان نیز از توان همه مجموعه‌ها از جمله نماینده ولی فقیه، سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده کند.

وی درباره شیوه عملکرد استاندار خوزستان ادامه داد: از استاندار خوزستان انتظار داریم پشت میز نشین نباشد، میدانی باشد و مشکلات را از نزدیک لمس کند.

سید محسن موسوی زاده تاکید کرد: استاندار جدید خوزستان از مدیران اجرایی کاربلد و نیروهای بومی استفاده کند و از انتصاب مدیران غیربومی و پروازی جلوگیری کند؛ همه جناح‌ها و قومیت‌ها را در انتصابات در نظر بگیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم اهواز در پایان گفت: اگر عزم استاندار خوزستان استفاده از نیروهای متخصص، جوان و توانمند جهت رفع مشکلات باشد، پا به پای او قدم برمی‌داریم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1343مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین