احتمال عملیات وعده صادق۳

احتمال عملیات وعده صادق۳

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بعد از عملیات‌های موفق وعده صادق یک و دو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و شرارت‌های رژیم جعلی‌ صهیونیستی، این اقدام موجب تحقیر رژیم کودک‌کش اسرائیل در جهان شد.

بعد از آنکه اسرائیل که ادعا می‌کرد قدرت چهارم نظامی جهان را دارد و آمریکای جنایتکار انواع و اقسام جنگنده‌های نسل۵ و سیستم دفاعی پیشرفته پیکان یک و دو و فلاخن داوود، گنبد آهنین را به این رژیم داده بود با حمله ماندگار سپاه پاسداران، هیمنه دروغین اسرائیل در جهان شکسته شد.

تحقیر رژیم جنایتکار اسرائیل از سوی جمهوری اسلامی ایران موجب شده این رژیم کودک‌کش با حمایت‌های آمریکا تصمیم به حمله علیه ایران را برنامه‌ریزی کند تا شاید آبروی ریخته شده را برگرداند.

بامداد روز شنبه بود که در برخی شهرها صداهای انفجار شنیده شد که بعد مشخص گردید صدای مقابله پدافند هوایی ایران با موشک‌های اسرائیلی است.

اسرائیل جنایکار با هدف اینکه تعدادی از پایگاه‌های نظامی ایران را منهدم کند موشک‌ و پهپادهایی را شلیک کرد اما در محاسبات خود پدافند قدرتمند ایران را دست‌کم گرفته بود.

آری پدافند قدرتمند ارتش قهرمان ایران که چند لایه و به تکنولوژی‌های روز دنیا در حال محافظت از آسمان مقدس ایران اسلامی بود توانست با  اکثر پهپادها و موشک‌های رژیم جعلی اسرائیل که ساخت آمریکا بودند مقابله و آن‌ها را سرنگون کند.

سیستم پدافند هوایی ایران کارشناسان آمریکایی و غربی را که پشت این حمله بزدلانه بودند را شگفت‌زده و متحیر ساخت که چگونه ایران توانست موشک‌ها و پهپادهایی که بعضا برای اولین‌بار در حمله دیشب رژیم صهیونیستی به تهران استفاده کرده را سرنگون کند.

علیرغم تبلیغات رسانه‌های معاند برای ترساندن شهروندان کشورمان، اما مردم همیشه در صحنه و مقاوم ایران اسلامی با حفظ آرامش خود نه اینکه ترسی به دل خود راه ندادند تازه کلیپ‌های طنزی را برای حمله ناکام اسرائیل تهیه و منتشر کردند.

اما نکته مهم آن بود که رژیم جعلی اسرائیل می‌دانست که اگر بخواهد وارد فاز درگیری سنگین با جمهوری اسلامی ایران شود هفته بعد اثری از این رژیم جعلی بر روی نقشه‌ها نمی‌ماند به همین خاطر آمریکایی‌ها به سردمداران رژیم کودک‌کش اسرائیل گفته بودند ایران را عصبانی نکند.

البته مقامات بلندپایه کشورمان بارها به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هشدار داده بودند که هرگونه شرارت و تجاوز به ایران را قاطعانه پاسخ خواهند داد به همین منظور درست است که آسیب جدی در این حمله به تاسیسات نظامی کشورمان وارد نشده اما برای اینکه قدرت بازدارندگی خود را داسته باشیم احتمالا باید منتظر عملیات صادق۳ باشیم.

همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند برنامه مشخص است نه تعلل می‌کنیم نه شتابزده عمل می‌کنیم، بر همین اساس باید به مسئولان نظامی و تصمیم‌گیر کشورمان اعتماد داشته و منتظر تصمیم آن‌ها باشیم.

درباره نویسنده

7511مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین