در شاخص‌های ارزیابی و نگهداری شبکه، کیفیت خدمات و محصولات ؛ مخابرات خوزستان از آخر سوم شد

در شاخص‌های ارزیابی و نگهداری شبکه، کیفیت خدمات و محصولات ؛ مخابرات خوزستان از آخر سوم شد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص‌های ارزیابی و نگهداری شبکه، کیفیت خدمات و محصولات رتبه عملکرد استان‌ها را مشخص کرد که خوزستان در این رتبه‌بندی از آخر سوم شد.

براساس گزارش شرکت مخابرات ایران که در سایت این شرکت خصولتی اعلام شده، بعد از بررسی شاخص‌های ارزیابی و نگهداری شبکه، کیفیت خدمات و محصولات، متاسفانه عملکرد مخابرات خوزستان بسیار تاسفبار بوده و بین ۳۱ استان در رتبه ۲۹ قرار گرفته است.

در سال‌های اخیر، شرکت مخابرات خوزستان عملکرد بسیار ضعیف و اسفناکی داشته و به گفته کارشناسان “حوزه فناوری اطلاعات” نارضایتی بخش خانگی و تجاری از کیفیت پایین خطوط تلفن ثابت و همراه و افت شدید سرعت اینترنت را در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه ارزیابی کردند.

گویا ته جدول بودن خوزستان برای ادارات و نهادهای دولتی یا خصولتی عادی شده است، لذا استاندار خوزستان باید هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کرده و وضعیت اسفناک مخابرات استان را سامان ببخشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با توجه به اینکه مخابرات استان نه تنها در این دوره ارزیابی، بلکه در ارزیابی‌های قبلی نیز شاخص عملکرد بسیار تاسفبار و غیرقابل قبولی داشته است باید برای رهایی و عبور از دوران فلاک‌تبار این شرکت مهم خصولتی فکری به حال مدیریت ناکارآمد آن کرد تا شاید رتبه خوزستان از ته جدول به جایگاه سابق خود برگردد.

درباره نویسنده

7524مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین