داریوش دالوند : «رستم و سهراب» به خاورمیانه رفت

داریوش دالوند : «رستم و سهراب» به خاورمیانه رفت

اکران انیمیشن «رستم و سهراب» در خاورمیانه آغاز شد و همزمان با این اکران، این فیلم سینمایی به شکل تک سانس تا پایان هفته در پردیس کوروش روی پرده خواهد برد.
داریوش دالوند تهیه‌کننده انیمیشن «رستم و سهراب» درباره آغاز اکران این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی کوروش به خبرنگار مهر گفت: انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» دو ماه و نیم پیش در تهران و شهرستان ها اکران شد و در آن زمان تلاش بسیاری کردیم که اکران خاورمیانه این فیلم سینمایی را با اکران در ایران هماهنگ کنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
وی افزود: به دلیل شرایط غیر قابل پیش‌بینی اکران در ایران ترجیح دادیم اکران این فیلم سینمایی در تهران را از دست ندهیم و در آن زمان فیلم را روی پرده بردیم و به تازگی و از دو روز پیش پخش اکران این انیمیشن سینمایی در خاورمیانه آغاز و خوشبختانه با استقبال هم مواجه شده است. تهیه‌کننده انیمیشن «رستم و سهراب» درباره اکران تک سانس در پردیس کوروش که همزمان با اکران در خاورمیانه انجام می‌گیرد، بیان کرد: پخش کننده ایرانی فیلم پیشنهاد داد به دلیل این همزمانی فیلم را در پردیس سینمایی کوروش به شکل تک سانس هر روز ساعت ۵ عصر روی پرده ببریم. در روز نخست از این اکران در سالن ۱۷۰ نفری ۱۰۰ بیننده بلیت خریداری کردند و فیلم را دیدند و به این ترتیب با استقبال نسبی مواجه شدیم و در نهایت تصمیم گرفته شد انیمیشن «رستم و سهراب» را تا پایان هفته روی پرده نگه داریم.
دالوند تصریح کرد: در صورت استقبال، اکران را در گروه سینمایی آزاد ادامه خواهیم داد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «رستم و سهراب» در پایان صحبت های خود با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در حوزه انیمیشن گفت: ساخت انیمیشن «نفس المهموم» را به تازگی به پایان رسانده ایم. از این انیمیشن یک سریال ۱۶۰ دقیقه ای و یک نسخه سینمایی ۸۰ دقیقه ای آماده شده است. انیمیشن «نفس المهموم» ماجرای عاشورا از لحظه عزیمت امام حسین (ع) از مدینه به سمت مکه و تا لحظه شهادت و واقعه کربلا به تصویر می کشد.

درباره نویسنده

7490مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین