احمدزاده:بی‌پولی‌ملوان‌برای‌مربیان‌بومی‌است

احمدزاده:بی‌پولی‌ملوان‌برای‌مربیان‌بومی‌است

سرمربی سابق ملوانان که فصل پیش هدایت تیم استقلال کردستان را بر عهده داشت عنوان کرد احتمالا به دلیل مشکلات مالی این لیگ، امسال دیگر در کردستان حضور پیدا نکنم.
محمد احمدزاده در رابطه با شرایط فعلی خود گفت: سال گذشته بعد از شروع بازی ها به آن تیم رفتم و یکی از تیم های قعر جدولی بود اما خدا را شکر توانستیم در نهایت این تیم را در لیگ ۱۴ تیمی، هشتم کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. اما بعد از توافقات من و مدیران آن باشگاه، اخیرا شنیدم احتمالا به دلیل مشکلات مالی، برگزاری لیگ کردستان برگزار نخواهد شد و به همین دلیل به احتمال زیاد امسال در ایران خواهم بود.

وی در ادامه گفت: پیشنهاداتی از ایران داشتم اما با توجه به توافقی که با آنها داشتم، نمی توانستم به پیشنهادات داخلی فکر کنم و به همین دلیل فکر می کنم فرصت زیادی را از دست دادم.

سرمربی سابق ملوانان راجع به وضعیت فعلی این تیم گفت: بهرحال جزء اینکه برای ملوان آرزوی موفقیت کنیم کار دیگه ای نمی توانیم بکنیم، زمان کم است و کار زیادی می طلبد اما من فکر می کنم با پتانسیلی که در انزلی وجود دارد مشکل کمبود زمان این تیم قابل حل است. اتفاقی که امسال برای ملوان افتاد کمتر سالی برای این تیم افتاده بود.

احمدزاده در رابطه با حضور امیر قلعه نویی در این تیم گفت: آقای قلعه نویی از مربیان نامدار و با رزومه فوتبال ایران است، با توجه به شرایطی که داشت امسال برای نتیجه گیری به این تیم آمده است و امیدوارم شرایط هم برای نتیجه گیری او این تیم آماده باشد.

وی در رابطه با حضور مربیان بومی و غیربومی در این تیم گفت: اینجا شرایط برای مربیان بومی خیلی فرق می کند، اصولا زمانی که یک مربی بومی روی نیمکت این تیم می نشیند پول و بودجه ای در کار نیست، ولی در حال حاضر واقعا خوشحالم که برای این تیم پول و امکانات است و می توانند بازیکنان خوب بیاورند، چرا که همه ما دوست داریم ملوان اوج بگیرد.

احمدزاده ادامه داد: ما فقط برای ملوان و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنیم، البته امیدوارم پتانسیل فوتبال انزلی از بین نرود، یعنی شرایط به گونه ای نشود حالا که پول به این تیم آمده استعداد و داشته ها و فوتبال انزلی از بین برود. بعضی اوقات پول دار بودن می تواند یک تیم را نابود کند، همین اتفاق ۷، ۸ سال پیش در فوتبال رشت هم افتاده بود، پول وارد شد و عنوان می شد این تیم باید سهمیه آسیایی بگیرد اما در حال حاضر می بینیم که به چه روزی افتاده است. در حال حاضر ملوان دارد همان سیاست ها را اجرا می کند.

وی در پایان گفت: بهرحال آرزوی موفقیت برای انزلی چی ها و ملوانان داریم و امیدواریم هرچه سریعتر بازهم ملوان به دوران اوج خود برگردد.

درباره نویسنده

7490مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین