نماینده مردم شادگان در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : نگاه وزرا باید ملی باشد

نماینده مردم شادگان در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  نگاه وزرا باید ملی باشد

نماینده مردم شادگان گفت: با توجه به شاخص‌های مقام معظم رهبری باید افرادی به عنوان وزیر انتخاب شوند که توانمند، انقلابی، مردمی، پاکدست باشند و بتوانند تحول ایجاد کنند.

هاشم خنفری، نماینده مردم شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت: با توجه به شاخص‌های مقام معظم رهبری باید افرادی به عنوان وزیر انتخاب شوند که توانمند، انقلابی، مردمی، پاکدست باشند و بتوانند تحول ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم افراد با توجه به ظرفیت هر استان معرفی شوند، افزود: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در همه کمیسیون‌ها با حضور وزیران و ارائه برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما معتقد هستیم در خوزستان ظرفیت‌های زیادی موجود است و نخبگان توانمند داریم؛ هر وزیری باید نگاه ملی داشته باشد اما با توجه به شرایط حاکم بر استان و محرومیت ها انتظار داریم وزیر یا سطح معاون وزیر که از مشکلات خوزستان اطلاع بیشتری دارند، معرفی شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، خنفری در پایان با اشاره به وجود دو سِمت معاون اول رئیس جمهور و معاون وزیر خوزستانی در دولت سیزدهم عنوان کرد: آنچه که حائز اهمیت است انتخاب وزیر براساس شاخص‌هایی است که مقام معظم رهبری فرمودند و شایستگی فرد ملاک عمل است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین