احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی فرزند آبادان است ؛  نمایندگان استان بر سر تنها گزینه خوزستانی دولت معامله نکنند

احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی فرزند آبادان است ؛   نمایندگان استان بر سر تنها گزینه خوزستانی دولت معامله نکنند

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و دیگر نمایندگان استان باید تمام تلاش خود را جهت گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان دیگر استان‌ها بگیرند تا حداقل خوزستانی‌ها یک وزارتخانه مهم را صاحب شوند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، پس از مشخص شدن وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم و ناکامی نخبگان و مدیران توانمند خوزستانی برای تصدی وزارتخانه‌های نفت، نیرو و جهاد کشاورزی، خوشبختانه رئیس جمهور برای سکانداری وزارتخانه مهم تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی یک خوزستانی (دکتر احمد میدری- آبادانی) را به مجلس معرفی کرد.

وجود وزیر خوزستانی در کابینه دولت چهاردهم علیرغم بی‌مهری‌ها به نخبگان این استان، قوت قلبی برای مردم انقلابی، ولایتمدار و محروم خوزستان خواهد بود که بتواند با دلسوزی و نگاه ویژه باری از دوش این استان و مردمان مظلومش بردارد.

اما متاسفانه سیاسیون این استان مانند همیشه بایکدیگر ساز مخالف می‌زنند و به جای اینکه حامی وزیر خوزستانی باشند به دلیل منافع شخصی و تسویه حساب‌های پشت پرده، شروع به تخریب دکتر احمد میدری نموده‌اند.

نمایندگان دیگر استان‌ها برای داشتن وزیر و حتی معاونین وزیر در دولت دست به لابی‌های سنگین و حمایت‌های همه جانبه می‌کنند تا نظر دیگر نمایندگان را نیز جلب کنند. حال اینکه این قضیه برای نمایندگان خوزستان تفاوت دارد و به همین دلیل دولتمردان و نمایندگان دیگر استان‌ها از این مساله به نفع خود استفاده می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و دیگر نمایندگان استان باید تمام تلاش خود را جهت گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان دیگر استان‌ها بگیرند تا حداقل خوزستانی‌ها یک وزارتخانه مهم را صاحب شوند.

اگر نمایندگان خوزستانی به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای ندهند یا از وی حمایت قاطعی نکنند، در حقیقت به منافع خوزستان پشت پا زده‌اند لذا باید لیست اسامی نمایندگانی که رای اعتماد به وزیر خوزستانی نمی‌دهند، منتشر شود تا مردم بدانند چه کسانی در حال معامله بر سر منافع این استان هستند!

وقتی رئیس جمهور به جای معرفی حداقل ۳ وزیر از خوزستان به یک نفر بسنده می‌کند حکایت از آن دارد مشاوران رئیس جمهور یا افرادی که پشت صحنه انتخاب کابینه هستند، دندان‌های نمایندگان و سیاسیون خوزستان را شمارده و مطمئن هستند در چنین مواقعی صدایی از آنها در نمی‌آید!

به فرض اینکه فرد خوزستانی که از سوی رئیس جمهور برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شده، ایرادات یا اشکالاتی دارد و در زمانی که مافیای این وزارتخانه سخت به دنبال تخریب گزینه خوزستانی هستند، نمایندگان خوزستان نباید در پازل آنها بازی کنند بلکه با حمایت از دکتر میدری، ایشان را در کسب رای اعتماد مجلس کمک کرده و سپس با دادن مشورت‌های صحیح، اشکالات و نواقصی که دکتر میدری دارد را برطرف نمایند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امید است نمایندگان استان در آزمون پیش رو (رای اعتماد به وزرا) و گرفتن حق خوزستان از دولتمردان نمره قبولی بگیرند در غیر این صورت با کوچکترین اشتباه محاسباتی، نام خود را در لیست سیاه سیاسیون رفوزه ثبت خواهند کرد و جبران آن هزینه‌های بسیار سنگینی خواهد داشت.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین