عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :  دستور بکارگیری ۷۰ هزار معلم بازنشسته اجحاف در حق نیروهای جوان است

نماینده مردم شادگان گفت: معلمان بازنشسته انگیزه و نیروی کافی برای تدریس ندارند.

هاشم خنفری در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره ابلاغیه رئیس جمهور در خصوص به کارگیری ۷۰ هزار معلم بازنشسته اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر معلمان بازنشسته درخواست ادامه همکاری داده بودند، رئیس جمهور نیز با صدور ابلاغیه با درخواست معلمان بازنشسته موافقت کردند.

وی با اشاره به اینکه معلمان بازنشسته انگیزه و نیروی کافی برای تدریس ندارند، افزود: صدور ابلاغیه بکارگیری ۷۰ هزار معلم بازنشسته قابل قبول نیست. با توجه به شرایط متقاضیان استخدام و آمار بیکاری، با تمام احترامی که برای معلمان بازنشسته قائل هستیم ای کاش به جوانان اجازه بدهند جلو بیایند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جوانان با توجه به انگیزه، روحیه کاری، فراگیری روش جدید تدریس و سختی که برای ورود به بدنه آموزش و پرورش متحمل شدند، ضرورت دارد که به این موضوع نگاه ویژه شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، چند روز گذشته مسعود پزشکیان در اولین ابلاغیه‌ی شورای‌عالی آموزش و پرورش در دولت چهاردهم، مجوز جذب ۷۰ هزار معلم بازنشسته را صادر و ابلاغ کرد.

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین