نماینده اهواز: نمی‌توان به صراحت گفت که به کدام وزیر رأی اعتماد می‌دهیم

نماینده مردم اهواز گفت: نمی‌توان به صراحت گفت که به کدام وزیر رأی اعتماد می‌دهیم یا خیر و بستگی به چگونگی دفاع آقای پزشکیان از وزرا دارد.

سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم اظهار داشت: وزرای پیشنهادی به کمیسیون آموزش که عضو آن هستم، مراجعه کردند و برنامه‌های خود را ارائه دادند که هر کدام مخالفین و موافقینی داشتند.

وی درباره وزرای پیشنهادی نیرو و جهاد کشاورزی گفت: وزیر نیرو و جهاد کشاورزی از گزینه‌های هستند که در کار خود تخصص ویژه دارند و صحبت‌هایی که در کمیسیون کردند رضایت نمایندگان را جلب کردند.

عضو کمیسیون آموزش توضیح داد: وزیر نیرو تجربه درخشانی داشته و در گذشته وزیر صمت بوده است همچنین وزیر جهادکشاورزی سوابق خوبی دارد، روستازاده و آشنایی کامل با بدنه جهاد کشاورزی دارد.

موسوی زاده ادامه داد: وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون انرژی رای اعتماد نگرفت. برنامه‌های خود را در کمیسیون آموزش نیز مطرح کرد اما با انتقاداتی نیز روبه رو شد.

نماینده مردم اهواز با اشاره به حضور ریاست‌جمهوری و وزرای پیشنهادی در مجلس گفت: نمی‌توان به صراحت گفت که به کدام وزیر رأی اعتماد می‌دهیم یا خیر و بستگی به چگونگی دفاع آقای پزشکیان از وزرا دارد. علی آبادی عالی‌ترین گزینه کابینه دولت چهاردهم است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین