نماینده شادگان در گفت‌وگو با نسیم خوزستان: وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش بهترین گزینه‌های کابینه دولت هستند

نماینده مردم شادگان گفت: وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش بهترین گزینه‌های کابینه دولت هستند و می‌توانند تحولاتی را ایجاد کنند‌.

هاشم خنفری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان عنوان کرد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی یکی از همکاران ما است و یکی از بهترین گزینه‌های کابینه دولت است. برنامه محور، با انگیزه، انقلابی، مردمی و تجارب درخشانی دارد که به توانمندی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی خوشبین هستیم اگر رای اعتماد بگیرد در این حوزه تحول ایجاد می‌کند.

وی افزود: با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی درخصوص مسائل و مشکلات مربوط به خوزستان که قطب کشاورزی کشور است، صحبت کردیم.

نماینده مردم شادگان گفت: وزیر آموزش و پرورش جزو بهترین گزینه‌ها است. در مناطق محروم کار کردند و با توجه به توانمندی‌ها می‌تواند در بحث آموزش تحولاتی ایجاد کند.

عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: با توجه به اینکه خوزستان جزو رتبه‌های آخر افت تحصیلی در کشور است از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درخواست برنامه ویژه و جدی برای آموزش و پرورش خوزستان کردیم تا از این وضعیت ناراحت‌کننده خارج شویم.

وی ادامه داد: نوسازی مدارس حوزه انتخابیه بنده(شادگان) ۳/۱۴ است و نسبت به میانگین کشور که ۲۲ می‌باشد بسیار عقب است، بنابراین ضرورت دارد که به فضای آموزشی توجه شود؛ دوسوم مدارس از نبود تجهیزات سرمایشی شاکی هستند که این مساله یکی از عوامل افت تحصیلی در مدارس است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، خنفری در پایان تاکید کرد: یکی دیگر از مسائلی که از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خواستیم، تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی، نهضت سواد آموزی و حق التدریس در خوزستان به ویژه شادگان است که به کارگیری این نیروها می‌تواند کمبود معلم را جبران کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین