روزنامه نسیم خوزستان از مدیریت تاسفبار این روزها گزارش می‌دهد؛ لابی در تهران به جای نظارت بر جایگاه‌های سوخت خوزستان

روزنامه نسیم خوزستان از مدیریت تاسفبار این روزها گزارش می‌دهد؛ لابی در تهران به جای نظارت بر جایگاه‌های سوخت خوزستان

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، این روزها صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت در کلانشهر اهواز به شدت ناراحتی و نارضایتی مردم این شهر را به دنبال داشته است.

مدتی است در برخی از شهرهای خوزستان بالاخص مرکز استان صف‌های طولانی بنزین، نارضایتی مردم اهواز را به دنبال داشته اما متاسفانه متویان امر یعنی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهمیتی به گلایه بحق شهروندان نمی‌کند.

اگر به جایگاه‌های سوخت مراجعه کرده باشید با صف‌های طولانی خودروها مواجه می‌شوید وقتی دلیل را از جایگاه‌داران می‌پرسیم قرار ندادن کارت سهمیه بنزین آزاد از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عنوان می‌شود و علیرغم مطالبه‌گری‌های رسانه‌های استان مع الاسف مدیران پخش فرآورده‌های نفتی سکوت اختیار کرده‌اند.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی متولی اصلی نظارت بر جایگاه‌های سوخت است اما گویا مدیران این نهاد به دلیل تغییرات بوجود آمده در وزارتخانه، به جای اینکه پیگیر وظایف قانونی خود باشند در تهران به دنبال لابی و حفظ کرسی مدیریتی خود هستند.

بعد از شهادت آیت الله رئیسی و به دنبال انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، اکثر مدیران ادارات و نهاد‌های دولتی استان خوزستان علناً وظایف خود را رها کرده و برای حفظ کرسی خود یا ارتقای پست مدیریتی در حال لابی با نمایندگان یا سیاسیون پایتخت نشین هستند و هیچ نهاد و ارگانی نیز مدیران ادارات را بازخواست نمی‌کند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امیدواریم با انتخاب استاندار جدید این نابسامانی‌ها پایان یافته و شاهد تکرار وضعیت و مدیریت فاجعه‌بار فعلی نباشیم.

درباره نویسنده

7507مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین