دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان: استاندار خوزستانی مدیران بومی برمی‌گزیند

نماینده مردم اهواز گفت: مدیران هر استان بستگی به استاندار دارد و طبیعتاً اگر استاندار بومی برای خوزستان انتخاب شود مدیران را نیز بومی برمی‌گزیند اما اگر استاندار غیربومی باشد لاجرم به دلیل عدم شناخت نسبت به نیروی انسانی استانی، مدیران غیربومی انتخاب می‌کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی استانداری گفت: دولت از همه نخبگان، کارشناسان و مجمع نمایندگان استان جهت انتخاب استاندار خوزستان مشورت می‌گیرد و بنا بر انسجام و همگرایی است.

وی افزود: در گزینه‌های پیشنهادی تاکید بر گزینه بومی اقتصادی عمرانی است تا با شناخت پتانسیل‌های موجود در خوزستان، مرز با کشور عراق، دعوت سرمایه‌گذاران به استان و دیگر اقدامات عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و … را فعال کند.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در مجمع نمایندگان خوزستان ۵ گزینه بومی، کارآمد و با تجربه را انتخاب کردیم که گزینه‌های پیشنهادی توسط آقای مطور زاده به وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور معرفی شدند‌؛ موضوع در حال پیگیری است تا استاندار بومی انتخاب شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد امیر در پایان درباره مدیران غیربومی تصریح کرد: مدیران هر استان بستگی به استاندار دارد و طبیعتاً اگر استاندار بومی برای خوزستان انتخاب شود مدیران را نیز بومی برمی‌گزیند اما اگر استاندار غیربومی باشد لاجرم به دلیل عدم شناخت نسبت به نیروی انسانی استانی، مدیران غیربومی انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین