دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌و گو با نسیم خوزستان : در حق خوزستان کم لطفی شده است

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌و گو با نسیم خوزستان : در حق خوزستان کم لطفی شده است

محمد امیر گفت: پیرامون کمبود سوخت گازوئیل در خوزستان با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردیم و قرار شد که این مساله را پیگیری کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با توجه به اهمیت کشاورزی در خوزستان اما متأسفانه کشاورزان استانمان در سال‌های اخیر همواره با چالش‌هایی روبه رو هستند و در روزهای اخیر نیز کمبود سوخت گازوئیل وضعیت بحرانی را ایجاد کرده است.

در این فصل کشاورزان مشغول آماده‌سازی زمین‌های کشاورزی برای کشت پاییزه هستند، بنابراین به سوخت جهت راه‌اندازی ادوات کشاورزی نیاز دارند و سوخت برای کشاورزان حکم نان شب را دارد.

محمد امیر، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: در خصوص کمبود سوخت گازوئیل در استان با وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردیم و قرار شد که این مسئله را پیگیری کنند.

وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی خوزستان بیان می‌کند که دلایل متعددی جهت کمبود سوخت وجود دارد و با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کنند.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه در حق خوزستان کم لطفی شده، تاکید کرد: با توجه به اینکه خوزستان قطب کشاورزی است باید سهم سوخت استان ویژه باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدت‌هاست سوء مدیریت در لین استان موج می‌زند و دود این سوء مدیریت‌ها مستقیم به چشم مردم خوزستان از جمله کشاورزان زحمتکش می‌رود، اینکه مسئولان با بروز هر مشکلی، بهانه‌های زیادی را مطرح می‌کنند اکیدا قابل قبول نیست زیرا فلسفه حضور مدیران رفع مشکلات در مواقع بحرانی است، باید به مدیران ناتوان گفت بسیاری از مشکلاتی که این آقایان در حل آن ناتوان هستند در استان‌های دیگر با کمی مدیریت و تدبیر به راحتی رفع می‌شوند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1318مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین