روزنامه نسیم خوزستان از علل شیوع بیماری‌های پوستی مانند زگیل، تبخال و عفونت‌های پوستی گزارش می‌دهد ؛ رشد وحشتناک آرایشگاه‌های زیر زمینی در شهرهای خوزستان

روزنامه نسیم خوزستان از علل شیوع بیماری‌های پوستی مانند زگیل، تبخال و عفونت‌های پوستی گزارش می‌دهد ؛ رشد وحشتناک آرایشگاه‌های زیر زمینی در شهرهای خوزستان

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در سال های اخیر شاهد افزایش نگران کننده آرایشگاه‌های غیرمجاز زنانه و به قول معروف زیر زمینی در شهرهای خوزستان هستیم که بدون مجوزهای لازم، اقدام به ارائه خدمات زیبایی مانند تزریق بوتاکس، ژل، تتو، پیرسینگ، لیزر، کاشت ناخن و سایر روش‌های تهاجمی می‌کنند. این اقدام علاوه بر اینکه غیرقانونی است، خطرات جدی نیز برای سلامتی افراد به همراه دارد.

با توجه به اهمیت زیبایی در جامعه امروز، تقاضا برای خدمات زیبایی مخصوصا برای خانم‌ها افزایش یافته است. آرایشگاه‌های غیرمجاز زنانه اغلب با هزینه‌های پایین‌تری نسبت به کلینیک‌های تخصصی خدمات ارائه می‌دهند به همین دلیل اکثر دختران و زنان به سمت این آرایشگاه‌ها می‌روند.

همزمان با رشد قارچ گونه آرایشگاه‌های غیرمجاز یا همان زیر زمینی شاهد شیوع برخی بیماری‌های پوستی مانند زگیل، تبخال، عفونت‌های پوستی و … بوده‌ایم که اینها می‌تواند به دلیل عدم رعایت بهداشت و نداشتن تخصص لازم و استفاده از محصولات بی‌کیفیت و تقلبی باشد.

نبود قوانین و مقررات لازم و عدم نظارت بر فعالیت آرایشگاه‌های زنانه، باعث شده که برخی افراد فقط با داشتن تجربه نسبی، اقدام به ارائه خدمات زیبایی می‌کنند.

چندین مورد از فوت جوانان در اثر انجام عمل‌های زیبایی سرپایی در رسانه‌های استان منتشر شد اما آمار فوت شدگان یا افرادی که بر اثر انجام خدمات زیبایی دچار بیمارهای خطرناک شدند، خیلی بیشتر است.

عدم نظارت و بی‌خیالی متولیان امر موجب شده که آرایشگاه‌های غیرمجاز زنانه بدون هیچگونه واهمه و ترسی به کار خود ادامه دهند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رشد آرایشگاه‌های غیر مجاز زنانه و ارائه خدمات زیبایی توسط افراد غیرمتخصص یک معضل جدی است که باید به آن توجه شود. لذا می‌طلبد دادستان‌ها به عنوان مدعی‌العموم به این ماجرا ورود کرده و از بروز اتفاقات ناگوار و غیرقابل جبران جلوگیری کنند.

درباره نویسنده

7507مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین